۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بازار خودرو ریزش قیمت را پس گرفت؛ افزایش ۶ میلیون تومانی پژو ۲۰۶

۲۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷
کد خبر: 610485
بازار خودرو ریزش قیمت را پس گرفت؛ افزایش ۶ میلیون تومانی پژو ۲۰۶

بازار خودرو ریزش قیمت های خود را پس گرفت و تقریبا تمام انواع خودروهای پرتیراژ که با اخبار احیای برجام عقب نشینی قیمت داشتند، دوباره به نرخ‌های سابق برگشتند.

اقتصادآنلاین - هادی احتشام؛ گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو که دیروز  به ۲۶۷ میلیون تومان رسیده بود امروز یک میلیون تومان دیگر افزایش قیمت داشت و به نرخ ۲۶۸ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج هم که دیروز با نرخ ۳۱۹ میلیون تومان معامله می‌شد امروز با ۶ میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس معمولی امروز بدون تغییر قیمت همچنان با نرخ ۲۷۸ میلیون تومان معامله می شود.

امروز قیمت سمند ال.ایکس افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و هم اکنون با نرخ ۱۷۲ میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

خودروی دنا معمولی هم دوباره مسیر صعود قیمت را در پیش گرفت و با ۶ میلیون تومان افزایش قیمت در یک روز، امروز با بهای ۳۶۸ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ هم امروز به مسیر صعود افتاد و با ۳ میلیون تومان افزایش قیمت هم اکنون با نرخ ۱۸۷ میلیون تومان فروخته می شود و پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۱۷۱ میلیون رسید پراید ۱۵۱ هم همین وضعیت را تجربه کرد و امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به بهای ۱۶۵ میلیون تومان رسیده است.

تیبا معمولی هم مشابه بیشتر خودروهای پرتیراژ مسیر صعودی قیمت را پشت سر گذاشت و هم اکنون با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز، با بهای ۱۸۰ میلیون تومان معامله می شود و تیبا دو با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

ساینا دنده‌ای امروز در بازار تهران با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۱۹۷ میلیون تومان رسید و کوئیک دنده‌ای هم ۲ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در حال حاضر به قیمت ۱۹۴ میلیون تومان رسیده است.

بهای کوئیک آر هم ۲ میلیون تومان بالا رفت و با نرخ ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.