۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

واکنش بازار خودرو به سکوت دوباره وین / قیمت پژو صعودی شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
کد خبر: 610077
واکنش بازار خودرو به سکوت دوباره وین / قیمت پژو صعودی شد

دوباره در وین سکوت خبری است و بازار خودرو امروز همچنان بلاتکلیف به نظر می رسد. امروز بازار خودرو نوسانات جزیی قیمت داشت و قیمت بسیاری از خودروهای پرفروش هم بدون تغییر مانده است.

اقتصادآنلاین - هادی احتشام؛ گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو که روز پنجشنبه به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده بود، امروز با افزایش ۲ میلیون تومانی قیمت به ۲۶۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ پنج هم که روز پنجشنبه عقبگرد ۱۱ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده بود، امروز همچنان با نرخ ۳۱۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس معمولی هم که روز پنجشنبه با نرخ ۲۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می شد امروز با ۳ میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۲۷۸ میلیون تومان رسیده است. 

امروز قیمت سمند ال.ایکس کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و هم اکنون با نرخ ۲۶۹ میلیون تومان معامله می شود. 

خودروی دنا معمولی هم این بار دست فرمان قیمت را تغییر داده و در حالی که اوایل هفته گذشته به صورت مدام صعودی بود در چند روز گذشته مدام کاهش قیمت را تجربه کرد و حالا بهای آن با ۳ میلیون تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه با نرخ ۳۶۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

پراید ۱۱۱ امروز نسبت به پنجشنبه هفته گذشته تغییر قیمت نداشت و همچنان با نرخ ۱۸۴ میلیون تومان خرید و فروش می شود و پراید ۱۳۱ هم تغییر قیمت نداشت و امروز هم همچنان با بهای ۱۷۰ میلیون تومان معامله می شود اما پراید ۱۵۱ با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۱۶۴ میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و با نرخ ۱۷۸ میلیون تومان خرید و فروش شد و تیبا دو پلاس هم یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به نرخ ۱۸۴ میلیون تومان رسید. 

ساینا دنده‌ای امروز در بازار تهران بدون تغییر قیمت نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته معامله می شود و همچنان با بهای ۱۹۵ میلیون تومان در حال معامله است و کوئیک دنده‌ای هم بدون تغییر قیمت با نرخ ۱۹۲میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. البته بهای کوئیک.آر هم تغییر قیمت نداشت و همچنان با نرخ ۱۹۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.