۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

۲۰۶ تیپ دو ۱۵ میلیون تومان گران شد

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷
کد خبر: 606363
۲۰۶ تیپ دو ۱۵ میلیون تومان گران شد

قیمت برخی انواع پژو در بازار تهران ظرف دو هفته نوسان قیمت بالایی داشتند. طی این مدت بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو افزایش ۱۵ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

اقتصاد آنلاین - هادی احتشام؛  گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار خودرو نشان می دهد که پژو پارس معمولی ظرف هفته گذشته نوسان ۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد. این خودرو در ابتدای هفته با بهای ۲۸۰ میلیون تومان خرید و فروش شد و در طول هفته به ۲۸۱ میلیون تومان هم رسید اما در انتهای هفته با کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت امروز با بهای ۲۷۶ میلیون تومان معامله می شود. 

قیمت پژو پارس‌ مدل ۹۹ اتوماتیک با رینگ فولادی حوالی ۴۳۵ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو حدودا طی دو هفته گذشته ۱۵میلیون گران شده است. 

پژو ۲۰۶ تیپ دو هم ظرف دو هفته افزایش ۱۵ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است. در این مدت قیمت خودروی پرطرفدار بازار ایران از ۲۵۵ میلیون تومان به ۲۷۰ میلیون تومان رسید که البته در آخرین روزهای هفته جاری بهای این خودرو اندکی عقب نشینی کرد و حالا با نرخ ۲۶۷ میلیون تومان خرید و فروش می شود. 

بهای پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما در دو هفته گذشته ۸ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و از ۳۳۱ میلیون تومان در آخر هفته جاری به ۳۲۳ میلیون تومان رسیده است. 

پژو ۲۰۷ دنده ای اما در طول دو هفته ثبات قیمت را تجربه کرد و با همان نرخ ۳۶۰ میلیون تومان معامله می شود.