۰ نفر

زمان فروش فیدلیتی گروه بهمن اعلام شد + تصاویر

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲
کد خبر: 534461
زمان فروش فیدلیتی گروه بهمن اعلام شد + تصاویر

مدیرعامل بهمن موتور از عرضه کراس اوور فیدلیتی با قیمتی پایین تر از دیگنیتی در هفته اول تیرماه سال جاری به بازار خبر داد.

 اقتصادآنلاین - سمانه برمخ‌شاد ؛  محمد ضرابیان با بیان اینکه گروه بهمن سرمایه گذاری عظیمی بر روی  تولید خودروی فیدلیتی انجام داده است، گفت: برنامه ما تولید خودروی فیدلیتی در حجم انبوه است و برای سال اول برنامه ریزی برای تولید 9200 دستگاه صورت گرفته است.  میزان تولید در سال‌ دوم به حدود 12 تا 15 هزار دستگاه و و در سال سوم 20 هزار دستگاه خواهد رسید.

 وی با اشاره به اینکه گروه بهمن در مجموعه‌ای سهام دار است که قابلیت تامین قوای محرکه دارد، خاطرنشان کرد:در حوزه زیر ساخت، پلتفرم، ماشین آلات و تجهیزات برای تولید فیدلیتی سرمایه گذاری هنگفتی انجام شده است و قصد داریم عرضه به صورت انبوه باشد تا بتوانیم فیدلیتی را با قیمت رقابتی به بازار عرضه کنیم.

به گفته مدیرعامل بهمن موتور خودروی فیدلیتی با پایین تر از دیگنیتی ( 749 میلیون و 500 هزار تومان) و متناسب با قیمت محصولات تولید داخل قیمت گذاری شده است تا رضایت همه ذینفعان تامین شود.

بر اساس این گزارش شرایط و زمان دقیق فروش فیدلیتی به زودی در سایت گروه بهمن اعلام خواهد شد. 

صادرات فیدلیتی

مدیرعامل بهمن موتور با بیان اینکه در گام اول برنامه ریزی برای پوشش نیازهای داخل کشور صورت گرفته است، تاکید کرد: فعالیت همکاران ما در حوزه صادرات در بازارهای منطقه آغاز شده و عرضه این محصولات با برند دیگنیتی و فیدلیتی در بازارهای خارجی در دستور کار قرار دارد اما جزییات برنامه مشخص نیست.

مشخصات فیدلیتی

بر اساس این گزارش فیدلیتی یک کراس اوور بزرگ و به نسبت لوکس است که 7 نفر ظرفیت دارد. این خودرو قرار است در دو نسخه ۵ و ۷ صندلی به بازار بیاید و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و نیاز، تیپ مورد نظر را انتخاب کنند.

رینگ های این خودرو از نوع ۲۰ اینچی است و در دو طرح عرضه خواهد شد. فیدلیتی گروه بهمن با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌شود.

پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر فیدلیتی،  ۱۵۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. جعبه دنده فیدلیتی از نوع 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است.