۰ نفر

خودرو بانک: بررسی ماشین و آخرین اخبار مربوط به ماشین

۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰
کد خبر: 520462
خودرو بانک: بررسی ماشین و آخرین اخبار مربوط به ماشین

گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب، طی سال ها فعالیت خود همواره تلاش کرده تا هموطنان را در انتخاب صحیح یک خودرو و متناسب با نیاز و سرمایه خود راهنمایی کند. وبسایت خودروبانک این افتخار را دارد که بدون تعلق داشتن به گروه و یا حزب خاصی و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروی کشور اداره شده و همواره سعی کرده نقدهای خود را کاملا بی طرف و صرفا براساس واقعیت ها انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

در بین سایت های خودرویی کشور، خودروبانک به عنوان پیشرو در زمینه تست و بررسی خودروها شناخته می شود که در کمترین زمان ممکن، شرایط لازم برای بررسی خودروهای جدید وارد شده به بازار کشور را فراهم می کند و تجربیات خود را پس از بررسی دقیق در اختیار هموطنان قرار می دهد.

از آنجایی که گروه خودروبانک تجربه رانندگی با تمامی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و یا حتی خودروهای وارداتی را دارد، هنگام بررسی خودروهای جدید بازار نگاهی به دیگر خودروهای رقیب موجود هم انداخته و با بررسی ویژگی های مختلف فنی و رفاهی، به مخاطبان کمک می کند تا در همان محدوده قیمت بهترین انتخاب ممکن را براساس نیاز خود داشته باشند.

2

بررسی اخبار روز ایران و جهان در خودروبانک

در سایت خودروبانک مهم ترین اخبار خودرو ایران و جهان در حوزه تخصصی خودرو تحت پوشش قرار گرفته و بخش اصلی سایت به اخبار روز خودروی ایران و جهان اختصاص داده شده که مهم ترین اخبار خودرویی ایران، قیمت های جدید خودرو، قیمت انواع قطعات یدکی، خودروهای جدید معرفی شده توسط خودروسازان جهانی و بسیاری از رویدادهای مهم دیگر تحت پوشش قرار می گیرد.

اگر هم از طرفداران پروپاقرص مسابقات فرمول یک جهان هستید، بخش موتوراسپرت در سایت خودروبانک برای شما طراحی شده است و در این بخش جدیدترین اخبار، حواشی و تکنولوژی های مربوط به خودروها و مسابقات فرمول یک مورد بررسی قرار می گیرد و شما در سریع ترین زمان ممکن در جریان جزییات مسابقات قرار خواهد داد.

برنامه فروش ایران خودرو

بعد از همه گیری ویروس کرونا در کشور و جهش ناگهانی نرخ ارز که باعث شد قیمت دیگر کالاهای موجود در کشور بویژه خودرو افزایش سرسام آوری داشته باشد، پای سازمان ها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی کشور به موضوع خودرو باز شد و در نتیجه روش فروش خودرو به صورت قرعه کشی با محدودیت های فوق العاده زیاد به تصویب رسید.

طبق مصوبه جدید، شرکت های خودروساز داخلی موظف شدند تا محصولات خود را به صورت فروش فوق العاده با تحویل 3 ماهه، پیش فروش یکساله و یا مشارکت در فروش به مشتریان عرضه کنند که بیشتر از همه شاهد اجرای طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله توسط خودروسازان بودیم و به طور مثال طرح های پیش فروش ایران خودرو با این شرایط اعلام می شد.

حال در خودروبانک بخشی ویژه برای شرکت های خودروساز داخلی در نظر گرفته شده است که تمامی برنامه های فروش فوق العاده و پیش فروش آنان تحت پوشش قرار گیرد. به طور جداگانه، مخاطبان می توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام ایران خودرو در سایت خودروبانک، از تمامی برنامه های فروش این خودروساز داخلی مطلع شوند.

3

بررسی کامل دنا پلاس، خودروی محبوب و جذاب ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو تاکنون خودروهای مختلفی به بازار عرضه کرده و باتوجه به شرایط حاکم در بازار خودروی کشور، موفقیت بیشتر آنان قبل از عرضه به بازار تضمین شده بوده است. یکی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو که هنگام معرفی مورد استقبال رسانه ها و فعالان دنیای خودرو قرار گرفت، خودروی دنا بود که طراحی جسور و تهاجمی آن از همان ابتدا توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند.

در حال حاضر خودروی دنا یکی از محبوب ترین و جزو لوکس ترین محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می آید که موفقیت آن در بازار کشور باعث شده تا مدل های مختلف آن با امکانات بیشتر و مشخصات فنی بهتر به مرور زمان معرفی شده و به بازار عرضه شود.

دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر و یا حتی نسخه اتوماتیک دنا پلاس را می توان شاخه های رشد کرده از برند دنا معرفی کرد که امروزه بیشترین توجهات در بین خودروهای تولید داخل بر روی آنان وجود دارد و خودروبانک نیز تمامی آنان را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و تجربه رانندگی خود را به اشتراک گذاشته است که می تواند برای علاقه مندان بسیار کمک کننده باشد.

دسترسی سریع و آسان به مشخصات فنی خودروها

برای دسترسی سریع به مشخصات فنی هر خودرو، به راحتی می توانید با کلیک بر روی مشخصات فنی خودروها در سایت، دسترسی سریع و آسان به تمامی برندهای فعال و محصولات آنان در کشور داشته باشید. بعد از کلیک بر روی برند مورد نظر، تمامی محصولات هر برند در کشور به شما نمایش داده می شود و با کلیک بر روی هر مدل، تمامی مشخصات خودرو از امکانات و مشخصات فنی آن گرفته تا مصرف سوخت و حداقل شتاب و حداکثر سرعت آن به شما نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر این در بخش مشخصات فنی هم توضیحاتی در رابطه با ویژگی های خودرو و رقبای آن در کشور ارائه شده تا شناخت بیشتری از برندهای فعال در بازار کشور داشته باشید.  با مراجعه به بخش مقایسه خودرو و انتخاب دو خودروی متفاوت هم می توانید به ساده ترین شکل ممکن دو خودروی انتخاب شده را با یکدیگر مقایسه کنید و ویژگی های هریک را مورد ارزیابی قرار دهید.

اگر خرید شما متوجه بازار خودروهای وارداتی و یا مونتاژی باشد، انتخاب های متعددی پیش روی شما قرار خواهد گرفت و طبیعتا تحت تاثیر تبلیغات بسیار زیاد و شاید کاذب، خرید شما به انتخاب یک اتومبیل نامناسب ختم شود که در ادامه مشکلات فراوانی را در زمینه خدمات پس از فروش برای شما به همراه خواهد داشت.

خودروبانک طی سال ها فعالیت در حوزه خودرو، برندهای معتبری همچون هیوندای، کیا، بی ام و، مرسدس بنز، تویوتا، لکسوس، رنو، پژو، سمند، جیلی، هوندا، مزدا، سانگ یانگ، لیفان، نیسان و بسیاری از برندهای دیگر فعال در بازار کشور را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و در برخی مواقع با کنار هم قرار دادن دو خودروی هم کلاس و هم قیمت، مزیا و معایب آنان را برای انتخاب راحت تر مشتریان مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.

برای سهولت کاربران و درک بهتر از تجربه رانندگی با خودروهای جدید بازار، بسیاری از بررسی های خودروبانک به صورت ویدیویی ضبط شده و ویژگی های مهم خودرو و مزیت های آن نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار مورد بررسی قرار گرفته است. خودروبانک این افتخار را دارد که اولین رسانه فعال دنیای خودرو در کشور است که تست و بررسی خودروهای جدید را به صورت ویدیویی ضبط کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطبان قرار داده است.