۰ نفر

قیمت انواع نیسان در سال جدید+جزئیات

۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۰۲
کد خبر: 516654
قیمت انواع نیسان در سال جدید+جزئیات

در بررسی آمار معاملات در انواع قیمت نیسان ثبات قیمت را شاهد هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با بررسی معاملات انجام شده در 10 فروردین ماه سال جاری بازار خودرو، مشاهده می کنیم که قیمت  نیسان جوک اسکای پک در محدوده 910 میلیون تومان، نیسان جوک اسپرت در محدوده 1 میلیارد و 300 میلیون تومان، نیسان جوک پلاتینیوم در محدوده 1 میلیارد و  20 میلیون تومان و نیسان ایکس تریل در محدوده 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش رسیده است.

با نگاه به معاملات انجام در اسفند ماه سال گذشته، نیسان جوک اسکای پک در محدوده 910 میلیون تومان، نیسان جوک اسپرت در محدوده 1 میلیارد و 300 میلیون تومان، نیسان جوک پلاتینیوم در محدوده 1 میلیارد و  30 میلیون تومان و نیسان ایکس تریل در محدوده 2 میلیارد و 400 میلیون تومان خرید و فروش شده است.

با نگاه مقایسه ای  آمار معاملات در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری می توان گفت که، قیمت نیسان جوک اسکای پک نسبت به اسفند ماه بدون تغییر باقی مانده است. نیسان جوک اسپرت نیز نسبت به اسفند ماه سال گذشته بدون تغییر قیمت معامله شده است. در مدل نیسان جوک پلاتینیوم کاهشی 10 میلیون تومانی را شاهد هستیم. همچنین نیسان ایکس تریل بدون تغییر نسبت به اسفند ماه سال گذشته باقی ماند.

 

نیسان اسفند