۰ نفر

امداد نوروزی بهمن در پی شیوع ویروس کرونا فقط برای سفرهای ضروری اجرا می‌شود

۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱
کد خبر: 512723
امداد نوروزی بهمن در پی شیوع ویروس کرونا فقط برای سفرهای ضروری اجرا می‌شود

گروه بهمن همچون سال گذشته همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروز و کاهش تردد خودرو ها به دلیل شیوع بیماری کرونا، امداد نوروزی را صرفا به جهت تسهیل سفر ضروری مسافران از 28 اسفند تا ١4 فروردین ماه 1400 برقرار می‌کند .

به گزارش اقتصادآنلاین؛ امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در خصوص طرح امداد نوروز اعلام کرد: این طرح با پوشش قراردادن تمامی محصولات تحت دوران ضمانت گروه بهمن و با ارائه خدمات تعمیرگاهی و امدادی از ٢8 اسفند 1399 آغاز و تا 14 فروردین 1400 به مدت 16 روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نمایندگی های فعال در 28 استان کشور گفت: این طرح در73 نمایندگی‌ مجاز خدمات پس از فروش در سطح کشور در قالب خدمات تعمیرگاهی و امدادی از طریق استقرار امدادگرها در محل نمایندگی ها در شهرها اجرا می شود و خودروهای تولیدی گروه بهمن را تحت پوشش قرار می‌دهند. این خدمات در نمایندگی ها از ساعت 8 لغایت 18 و امداد جاده ای به صورت شبانه روزی در تمام روزهای طرح انجام خواهد شد.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: به منظور کاهش سفرهای غیرضروری و سرعت‌دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جاده های بین‌راهی به مراکز شهرها منتقل شده و بخشی به ارائه خدمات در محل و درب منازل مشتریان می پردازند که با استفاده از نرم افزار موبایل گروه بهمن می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

به گفته میر منصف قطعاتی که با برند بهمن ارائه می‌شود، همگی هولوگرام بهمن دارند و به لحاظ کیفیت تضمین شده‌اند و می توان از طریق اپلیکیشن و سامانه پیامکی صحه گذاری و اطمینان خاطر را برای مشتریان به لحاظ اصل بودن قطعات فراهم نمود.

گروه بهمن توصیه می کند هموطنان عزیز جهت حفظ سلامت خود و دیگران از انجام سفرهای غیر ضروری در این ایام خودداری کرده و در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی، با شماره 48027 تماس گرفته و درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.