۰ نفر

با انجام قرعه‌کشی؛

مشتریان جدید ۳محصول ایران‌خودرو مشخص شدند

۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹
کد خبر: 511789
مشتریان جدید ۳محصول ایران‌خودرو مشخص شدند

مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و طرح پیش‌فروش یک ساله، با حضور نهادهای نظارتی در ایران خودرو برگزار شد و مشتریان جدید تارا و دنا پلاس اتوماتیک مشخص شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در این مراسم مشتریان فروش فوق‌العاده خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک و وانت آریسان دوگانه‌سوز و همچنین فروش یک‌ساله خودرو تارا مشخص شدند.

نتایح قرعه‌کشی و اسامی برندگان، پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی در سایت فروش ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت.

همچنین پیامک برای برندگان ارسال خواهد شد، با این حال مشتریان نتایج را از طریق سایت پیگیری کنند.
منتخبان پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه خودرو براساس بخش‌نامه فروش اقدام کنند و در  صورت عدم واریز، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

آمارهای ۱۱ ماهه ایران‌خودرو

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۴۳۲ هزار و ۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه است.

برپایه این آمارها، تا پایان بهمن‌ماه ۳۱۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه در گروه پژو، ۴۸ هزار و ۹۴۷ دستگاه در گروه سمند، ۱۱ هزار و ۶۶۴ دستگاه رانا و ۵۰ هزار و ۹۴۳ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۲۱۹ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۸۱ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۸۴ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود.