۰ نفر

مدیرعامل سایپا خبر داد؛

اعمال نظرات نمایندگان مجلس در تولید محصولات سایپا

۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۳۴
کد خبر: 507225
اعمال نظرات نمایندگان مجلس در تولید محصولات سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توان معضلات و چالش‌هایی که دو شرکت خودروساز سایپا و ایران خودرو دارند، را حل کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید جواد سلیمانی در دیدار با رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تصویب قوانین مناسب که بتواند راهگشای صنعت خودرو باشد می‌توان از چالش‌هایی که گریبان گیر حوزه صنعت خودرو است، رهایی یافت و به سمت توسعه صنعت خودرو حرکت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشینه تخصصی صنعتی که اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دارند، می توان در زمینه حل مشکلات به راهکارهای خوبی دست یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صنعت خودرو و تولیدات داخلی اهمیت به سزایی می‌دهند، تصریح کرد: با توجه به چنین نگاه حمایتی امیدوار هستیم موانعی که بر سر راه تولید خودرو است برداشته شود تا شرکت‌های خودروسازی با تمام توان خود بتوانند، تولید و تنوع محصولات خودرویی را دنبال کنند.

وی گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نقطه نظرات مهمی در حوزه خودرو دارند که مجموعه سایپا تمام تلاش خود را برای تحقق آنها انجام خواهد داد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه ضرورت دارد موانع، دست اندازها و گلوگاه‌های صنعت خودرو با کمک نمایندگان مجلس اصلاح شود، اظهارداشت: مجموعه سایپا برای تولید محصولات جدید برنامه‌ریزی بسیار خوب و دقیقی دارد و بر این اساس تا سه سال آینده مردم شاهد تحول در صنعت خودرو خواهند بود.

سلیمانی گفت: برنامه‌های توسعه‌ای گروه خودروسازی سایپا برای اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تشریح شد تا با توجه به نقطه نظرات تخصصی آنها، بتوان با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت قرار گرفت و به نیاز مشتریان و مردم پاسخ داد.