۰ نفر

با عرضه ۶ محصول؛

فروش‌فوق‌العاده ایران‌خودرو آغاز شد

۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۵۸
کد خبر: 506653
فروش‌فوق‌العاده ایران‌خودرو آغاز شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو سیزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه شش محصول شش محصول ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو پارس بنزینی، دناپلاس، راناپلاس، سورن پلاس و سمند LX را از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز و به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه دوم اسفند ماه) به اجرا خواهد گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین ، این خودروساز پس از اجرای  دوازدهمین  مرحله از پیش‌فروش محصولات خود که با عرضه ۹ محصول که به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در نیمه بهمن‌ماه اجرا شد،   ثبت‌نام  سیزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده شش محصول خود با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و قیمت قطعی را از امروز (چهارشنبه) آغاز کرده است.

در این مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، محصولات ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو پارس بنزینی، دناپلاس، راناپلاس، سورن پلاس و سمند LX  عرضه شده و اینبار به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه دوم اسفند ماه) اجرایی خواهد شد. واجدین شرایط می‌توانند در مهلت مقرر از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچون روال همیشگی طرح‌های فروش فوق‌العاده، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام و احراز هویت متقاضیان، قرعه‌کشی از میان ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط در حضور نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ اعلام خواهد شد. پس از آن نیز مشتریان پنج روز فرصت برای واریز وجه خودرو به حساب ایران‌خودرو وجود خواهد داشت. پس از انجام فرآیند قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

کماکان منتخبان طرح‌های قبلی نیز که موفق به واریز وجه نشده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی و مصوبه کمیته خودرو، همچنان محدودیت‌های ثبت‌نام شامل اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی، بر قوت خود باقی‌است.

همچنین عدم مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو به معنای ابطال گارانتی خودرو خواهد بود. امکان صلح و نقل‌وانتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد و ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود. کد نمایندگی که در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی به لحاظ استانی مطابقت داشته باشد. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی نیز به اشخاص ثالث ممنوع است.

طبق روال همیشگی طرح‌های فروش فوق‌العاده خودروسازان، گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱، ۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

سند و فاکتور فروش خودرو نیز به مدت یک سال رهن، نزد شرکت ایران‌خودرو باقی خواهد ماند.