۰ نفر

قیمت جدید جک S۵ اتوماتیک اعلام شد

۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۲۸
کد خبر: 504576
قیمت جدید جک S۵ اتوماتیک اعلام شد

به تازگی شرکت کرمان موتور قیمت جک S5 اتوماتیک را تغییر داده و بهای جدید آن را به مشتریان خود اعلام نموده است. همچنین این شرکت نسخه جدیدی از اس ۵ را به ایران آورده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران جیب، با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا خودرو جک S5 اتوماتیک را با موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ ثبت نام کرده بودند، صادر گردید و قیمت جدید این محصول نیز مشخص شد. قیمت جدید ذکرشده فقط برای “حواله‌داران” جک S5 اتوماتیک با موعد تحویل بهمن و اسفند بوده و نرخ درج شده برای ماه های بعدی متفاوت خواهد بود.

به گفته شرکت کرمان موتور، قیمت اعلام شده بهای مصوب خودرو بوده و در هنگام صدور دعوتنامه سود مشارکت، تخفیف جشنواره و … برای حواله داران محاسبه می شود و به این ترتیب این کراس اوور با قیمت کمتر از ۵۹۵ میلیون تومان به دست مشتریان می رسد.

خودرو قیمت قدیم (تومان) قیمت جدید (تومان)
جک S5 اتوماتیک ۶۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰  ۶۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰ 

در حال حاضر جک S5 اتوماتیک با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر ۱۷۴ اسب بخار و ۲۵۱ نیوتن متر مونتاژ می شود و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه هم توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور چینی می رساند. فرمان کمکی برقی، سانروف، صندلی برقی راننده با حافظه، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سامانه کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، ۴ کیسه هوا، رینگ آلومینیومی، نمایشگر لمسی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور باد لاستیک، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای و… از جمله امکانات این کراس اوور مونتاژی کرمان موتور است.

حال این شرکت نسخه فیس لیفت جک S5 را به ایران آورده که به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر مجهز است و همان ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید می کند و به خاطر داشتن حجم کمتر و وجود فناوری های جدیدتری مانند پاشش سوخت مستقیم، مصرف سوخت کمتر و آلایندگی بهتری را برای این خودرو فراهم نموده است. همچنین کروز کنترل، چراغ روشنایی روز و تریم داخلی دو رنگ هم به این خودرو اضافه شد و در بخش جلوی S5 فیس لیفت شاهد سبد طراحی جدیدتری نسبت به نسخه قبلی هستیم. باید در نظر داشت که قیمت جدید اعلام شده برای جک S5 اتوماتیک مربوط به نسخه فیس لیفت نیست و هنوز این کراس اوور ارتقا یافته به فرایند قیمت گذاری نرسیده است.

جک S۵

جک S۵