۰ نفر

تخفیف ۲۰درصدی در کمپین بزرگ زمستانی مدیران خودرو

۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳
کد خبر: 504085
تخفیف ۲۰درصدی در کمپین بزرگ زمستانی مدیران خودرو

کمپین بزرگ زمستانی شرکت مدیران خودرو از 25بهمن آغاز شده و تا 6اسفند ادامه دارد؛ این کمپین در خصوص خودروهای دو برند "چری" و "ام وی ام" است.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت صنایع خودروسازی مدیران خودرو با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و نیز توسعه صنعت خودرو در سال81 راه‌اندازی شد. به گفته محمدحسن گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، این شرکت تنها شرکتی است که شریک تجاری خارجی آن ایران را ترک نکرد و در سال97 با پیش بینی موضوعاتی در رابطه با تحریم‌ها، سفارش‌گذاری در خصوص قطعات انجام و موجودر انبارها را 2برابر افزایش داد؛ از این رو در سال98 نیز در زمینه ارایه قطعه مشکلی نداشت.

کمپین بزرگ زمستانی ایران خودرو

کمپین بزرگ زمستانی مدیران خودرو از 25بهمن تا 6اسفند ماه برای خودروهای برند چری و ام‌وی‌ام اجرایی خواهد شد؛ به گفته فرید نوورزیان، مدیر شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو، این کمپین با جوایز و قرعه‌کشی‌های ویژه همراه است؛ همچنین امکاناتی چون بازدید از عملکرد کولر، عملکرد روشنایی و سیستم ایمنی، بررسی عملکرد خودرو با دستگاه عیب یاب، بازدید نشتی، چهار چرخ، لنت و... از جمله خدماتی است که مدیران خودرو برای مشتریانش در این کمپین در نظر گرفته است.

تخفیف 20درصدی در کمپین بزرگ زمستانی مدیران خودرو

کمپین بزرگ زمستانی ایران خودرو در تمام 88شهر و 143نمایندگی این شرکت انجام شده و قطعات مصرفی در این طرح تا سقف 300هزار تومان مشمول تخفیف خواهند شد؛ همچنین بین دارندگان خودروهای مدیران خودرو که از این کمپین استفاده کنند، از 20 تا 25 اسفند قرعه کشی انجام می‌شود. برای این قرعه کشی از 200هزار تا 10میلیون تومان  جوایز نقدی و اعتباری در نظر گرفته شده که روی شاسی خودرو لحاظ و مشتریان قادر خواهند بود تا در خدمات پس از فروش از آن استفاده کنند.

گفتنی است؛ نتایج قرعه کشی کمپین زمستانی مدیران خودرو یک روز پس از پایان قرعه کشی یعنی 26اسفند اعلام شده و به نمایندگی‌های برتر که موفق به کسب بالاترین امتیاز شده‌‎اند نیز جوایزی اهدا می‌شود.

لازم به ذکر است؛ مدیران خودرو یک اپلیکیشن موبایل در دو نسخه وب اپ و اندروید طراحی کرده است که نصب آن برای شرکت در کمپین زمستانی مدیران خودرو الزامی است.