۰ نفر

از ۱۸بهمن لغایت ۵اسفند؛

گروه بهمن با اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش به استقبال از بهار می‌رود

۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۵۷
کد خبر: 503263
گروه بهمن با اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش به استقبال از بهار می‌رود

طرح استقبال از بهار برای محصولات بهمن موتور از 18 بهمن لغایت 5 اسفند ماه امسال در نمایندگی های مجاز این شرکت اجرا می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ خدمات پس از فروش گروه بهمن قصد دارد با اجرای طرح استقبال از بهار برای محصولات بهمن موتور، به مشتریان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از کرونا یاری رساند.

امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیرامون ویروس منحوس کرونا، درخصوص جزئیات طرح استقبال از بهار گفت: طرح تخفیف با هدف جلب رضایت مشتریان محترم از تاریخ 18 بهمن لغایت 5 اسفند 99 در سراسر نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش بهمن موتور اجرا خواهد شد.

میرمنصف ادامه داد: مشتریان محصولات مزدا3، مزدا2،B30،B50، هاوالH2، پیکاپ کاپرا، وانت مزدا و کارا می‌توانند با مراجعه به 82 نمایندگی بهمن موتور از خدمات رایگان عیب یابی با دستگاه دیاگ، اجرت تعویض فیلترها و روغن موتور به استثناء روغن گیربکس و دیفرانسیل، بازدید سطح سیالات (ضدیخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک و منبع آب شیشه شور)، وضعیت تایرها و صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت ها، برف پاکن و نور چراغ ها استفاده نمایند.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه 50 درصد تخفیف در اجرت سرویس های ادواری و 20 درصد تخفیف برای مشتریان در خصوص قطعات و روانکارها در نظر گرفتیم، اظهار کرد: این قطعات شامل روغن موتور، روغن دیفرانسیل و گیربکس، ضدیخ، روغن ترمز، آب رادیاتور، انواع فیلترها، شمع، شیشه جلو، لوازم جلوبندی، تیغه برف پاکن، مجوعه لوله های آب رادیاتور، لنت ها، کمک فنرها، چراغ های جلو و عقب، مکانیزم و کلیدهای شیشه بالابر خودرو می شود.

میرمنصف ضمن تاکید بر اهمیت مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های مجاز به دلیل استفاده از قطعات اصل و با کیفیت گفت: به منظور اجرای مطلوب طرح استقبال از بهار، 82 نمایندگی در سراسر کشور در نظر گرفته شده و با وجود تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده و تجهیزات استاندارد، مشتریان محترم از کیفیت خدمات پس از فروش اطمینان خاطر داشته باشند و جهت دریافت نوبت اینترنتی پذیرش به وبسایت  www.bahman.ir مراجعه کنند. همچنین مشتریان محترم استان های تهران و البرز می‌توانند به منظور صرفه‌جویی در زمان خود، در صورت تمایل از طریق تماس با شماره تلفن 48027- 021 و یا با استفاده از نرم افزار موبایل اپ از خدمات سرویس در محل استفاده نمایند.

خودرو