۰ نفر

مدیر عامل سایپا مطرح کرد؛

کروز جزء شرکت‌های توانمند در حوزه قطعات الکترونیکی است/ آمادگی سایپا برای همکاری بیشتر با قطعه سازان

۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱
کد خبر: 502924
کروز جزء شرکت‌های توانمند در حوزه قطعات الکترونیکی است/ آمادگی سایپا برای همکاری بیشتر با  قطعه سازان

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه بازدید از غرفه شرکت کروز گفت: کروز یکی از شرکت های بسیار فعال و توانمند در حوزه سیستم های الکترونیکی و قطعات متفاوت است.

به گزارش اقتصادآنلاین، جواد سلیمانی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ضمن حضور در آخرین روز از نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از غرفه کروز بازدید کرد.

سلیمانی در حاشیه این بازدید در خصوص ارزیابی از توانمندی های قطعه سازان شرکت کننده در پانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو گفت: حضور این شرکت ها نشان دهنده توانمندی قوی صنعت قطعه سازی در کشور است و اکنون می توانند در سطوح بالاتر ورود و قطعات جدیدتر تولید کنند. در صنعت خودرو سایپا نیز این آمادگی را داریم تا همکاری خوبی با قطعه سازان داشته باشیم و نیاز خود را از طریق قطعه سازان داخلی تامین کنیم.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص قطعه سازی کروز اظهار کرد: کروز یکی از شرکت های بسیار فعال و توانمند در حوزه سیستم های الکترونیکی و قطعات متفاوت است و از دستاوردهای این قطعه ساز جای تقدیر و تشکر وجود دارد.

گفتنی است شرکت کروز به تازگی با راه اندازی بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز تحقیق و نوآوری توانسته بسیاری از قطعات پیشرفته خودرو از جمله ECU، کنترلر ایربگ و... را بومی سازی کند و در این راستا ضمن همکاری با دانشگاه معتبر کشور سبب افزایش اشتغالزایی و کاهش ارزبری شده است. این قطعه ساز تامین کننده 30 درصد از نیاز خودروسازان داخلی است و به همت مهندسان داخلی به سطح بالایی از دانش دست یافته تا مطابق با نیاز خودروسازان آنچه که در صنعت خودروسازی نیاز دارند، طراحی و تولید نماید.

کروز