۰ نفر

حضور کروز در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۴۷
کد خبر: 501621
حضور کروز در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

شرکت صنایع تولیدی کروز در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو حضور خواهد یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ گروه قطعه سازی کروز با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی های خود در زمینه بومی سازی قطعات خودرو در راستای رونق تولید و توسعه صنعت قطعه سازی در سال جهش تولید در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو حضور می یابد.

شرکت کروز که در حال حاضر بزرگ‌ترین و پیشرفته ترین واحد تولیدی قطعات خودرو در کشور محسوب می شود، با تکیه ‌بر دانش بومی و به‌کارگیری از مهندسان ایرانی توانسته در زمینه داخلی‌سازی قطعات الکترونیکی نظیرECU ، ACU و... به خود کفایی برسد و نیازهای خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد. این در حالی است که در شرایط کنونی ناشی از تحریم ها، بزرگ‌ترین معضل خودروسازان تامین قطعات الکترونیکی های‌تک است. همچنین کروز بزرگترین مرکز شتابدهنده تحقیقات و نوآوری صنعت خودرو را راه اندازی کرده تا چرخ‌های این صنعت با فناوری بومی، نوآوری‌های دانشگاهی و قطعات تولید داخل شتابان‌تر از گذشته حرکت کند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴ بهمن ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می شود و شرکت صنایع تولیدی کروز در سالن 35 پذیرای علاقمندان به صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود و می‌توان قطعات مرتبط با مجموعه خودرو نظیر انواع تریم داخلی، چراغ‌ها، سپر، قوای محرکه و سایر تجهیزات را در غرفه کروز مشاهده کرد.

65