۰ نفر

مدیرعامل خودروسازی کارمانیا اعلام کرد؛

اولین خودروی برقی بازار در مسیر تولید/ کارمانیا به دنبال همکاری با شرکای جدید است

۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸
کد خبر: 501039
اولین خودروی برقی بازار در مسیر تولید/ کارمانیا به دنبال همکاری با شرکای جدید است

مدیرعامل خودروسازی کارمانیا از آغاز تولید محصول جدید این شرکت از اواخر سال جاری یا اوایل فروردین ماه اشاره کرد و گفت: خودروی برقی سودا ek1 محصول جدید خودروسازی کارمانیا است که تا پایان نیمه اول سال آینده وارد بازار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن برازوان در یک نشست خبری با بیان اینکه بی وای دی به عنوان شریک خودروسازی کارمانیا با آغاز تحریم‌هاهمکاری خود را با ما قطع کرد؛ تصریح کرد: به همین دلیل تعدادی از تعهدات به مشتریان معوق شد و در برنامه عرضه محصول جدید این مشتریان در اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه همکاری کارمانیا با خودروسازی سودا سریع تر از سایر شرکت‌ها پیش رفته است، گفت: در پی این همکاری تولید سودا ek1 را آغاز خواهیم کرد و تلاش بر این است که این خودرو با قیمتی جذاب برای مشتریان وارد بازار شود و بتواند همه اقشار را پوشش دهد.

برازوان با بیان اینکه ek1 یک سدان برقی است، افزود: برای عرضه این خودرو به بازار در حال ایجاد زیرساخت‌ها هستیم و چند منطقه در تهران را برای ایجاد ایستگاه شارژ بررسی کرده ایم.علاوه بر این با طرف چینی نیز در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم از ظرفیت آنها برای ایجاد زیرساختت استفاده کنیم.

مدیرعامل خودروسازی کارمانیا به اشاره به اینکه برای داخلی سازی این محصول اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم، تاکید کرد:در مورد سودا نگاهمان به بازار خاورمیانه نیز است صادرات این محصول را دنبال خواهیم کرد و علاوه بر سودا با بی وای دی و دو برند دیگر جهت تولید خودروهای بنزینی در حال مذاکره هستیم.