۰ نفر

استفاده از پلتفرم پیشرفته T1X در کراس اوور تیگو۷

۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶
کد خبر: 498109
استفاده از پلتفرم پیشرفته T1X در کراس اوور تیگو۷

بسیاری از خودروسازان چند ملیتی ، به ویژه فولکس واگن و نیسان رنو ، از سیستم عامل های مدولار برای ساخت طیف متنوعی از خودروها استفاده می کنند

به گزارش اقتصادآنلاین؛ بر اساس گزارش ها ، پلتفرم T1X یک پلتفرم SUV حرفه ای است که به دنبال روند توسعه رو به جلو شکل گیری و تلفیق فن آوری های Jaguar Land Rover، توسط یک تیم حرفه‌ایی ساخته شده است، محصولات توسعه یافته توسط پلتفرم T1X دارای فضای جلو و عقب بهتر و جادار تر می‌باشد، و می توان با این پلتفرم پیشرفته مدل‌های 5-7 صندلی تولید کرد.

نگاهی به زمینه توسعه پلتفرم T1X بیندازیم که توسط تیم بین‌المللی ساخته شده و ترکیبی از فناوری Jaguar Land Rover است.

20

از مزایای این پلتفرم می‌توان به قابلیت استفاده از انواع پیشرانه ها از جمله موتورهای تنفس طبیعی ، موتورهای توربوشارژ و انرژی جدید PHEV اشاره کرد. در این پلتفرم حتی می‌توان اندازه بدنه را با توجه به نیاز تغییر داد و بسیار انعطاف پذیر است.

نکته قابل توجه در مورد پلتفرم، این است که می تواند از نظر ایمنی،کنترل، راحتی و سایر جنبه‌های خودرو از مسافران محافظت کند.

تیگو7 مدیران خودرو اولین خودرویی است که از این پلتفرم قوی و مدرن استفاده کرده است که می‌توان نتیجه مثبت و بازخورد خوب این پلتفرم را از زبان مالکان این خودرو شنید چراکه پس از چند سال حضور قدرتمند تیگو7 نگاه ها به سمت این برند با کیفیت ارتقا یافته و مردم بیش از پیش با نگاهی دقیق به سمت خرید و استفاده از این کراس اوور لوکس و جذاب تمایل پیدا کرده اند.

19

این کراس اوور مدرن از سیستم‌های کمک پایداری قابل توجه مانند EBA-DTC-HHC-TCS-ESP بهره می‌برد که در کنار استفاده از 6 ایربگ ده نقطه‌ایی و ترمز پارک برقی و اتوهلد نوید بخش تجربه رانندگی ایمن و لذت بخش برای راننده و سرنشینان این خودرو است.

تیگو7 با بهره‌مندی از سیستم تعلیق پیشرفته چندگانه سواری نرم و بی صدایی را داشته و در پیچ‌های جاده‌ها راننده با اعتماد به نفس می‌تواند از هر مسیری بدون لغزش و بیش فرمانی عبور نماید.