۰ نفر

رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو؛

نصب نشدن نرخ‌نامه در تعمیرگاه‌های خودرو تخلف است

۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
کد خبر: 496218
نصب نشدن نرخ‌نامه در تعمیرگاه‌های خودرو تخلف است

نیک آئین گفت: درصورتی که در تعمیرگاه‌ها نرخنامه مصوب ما نصب نباشد، رانندگان این موضوع را باید به ما گزارش کنند چرا که این امر تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیک آئین رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو  در مورد  اجرت تعمیرکاران خودرو  اظهار کرد: طبق قوانین ورودی واحد صنفی باید جواز و نرخ ها نصب شده باشد، اگر نرخنامه نصب نباشد این امر تخلف محسوب می شود، رشدهای زیادی در تعداد تعمیرگاه های غیرمجاز وجود دارد و هم اکنون در حال برخورد با آنان هستیم،  اما تهران وسیع است و امکانات محدود، بنابراین؛ پیگیری همه جانبه مشکل است، اما تمام تلاش ها در این راستا صورت می گیرد.

نیک آئین در پاسخ به این سوال که بسیاری از تعمیرگاه‌ها با داشتن مجوز آن را روی دیوار نصب نمی‌کنند.   نظارت برمجوز‌ها بر عهده کیست؟   بیان کرد: مردم هرجا رفتند و مبالغ بیشتری در این راستا پرداخت کردند، حتما به  اتحادیه با شماره تلفن (۷۷۶۴۶۰۶۰) گزارش دهند، مستقیما با آن واحد صنفی برخورد می‌شود.

نیک آئین ادامه داد: در مورد نرخ های متفاوت با واحد صنفی، مردم باید کارهای اضافی صورت گرفته را در نظر داشته باشند، اما اگر در نرخ درج شده تعمیرگاه ها تفاوت وجود داشته باشد، اتحادیه حتما پاسخگو خواهد بود.

نیک آئین در پاسخ به اینکه نظارت بر این اتحادیه به عهده کیست ؟ گفت: ما تحت پوشش اتاق اصناف تهران هستیم و اماکن بزرگ تهران نیز بر تمام اتحادیه ها نظارت دارند.