۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پژو i۲۰۷ پانوراما اتوماتیک قیمت‌گذاری شد/ تفاوت قیمت ۵۵میلیون تومانی با ۲۰۷پانوراما دنده‌ای

۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴
کد خبر: 491038
پژو i۲۰۷ پانوراما اتوماتیک قیمت‌گذاری شد/ تفاوت قیمت ۵۵میلیون تومانی با ۲۰۷پانوراما دنده‌ای

با تصمیم شورای رقابت قیمت پژو i207 پانوراما اتوماتیک 252میلیون تومان تعیین شده است که نسبت به 207 پانوراما دنده‌ای 55میلیون تومان گران‌تر است.

به گزارش اقتصادآنلاین، معاونت فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو پیشن‌تر اعلام کرده که پژو i207 پانوراما اتوماتیک به زودی به دست مشتریان خواهد رسید و حواله‌های آن در دو هفته آینده صادر خواهد شد. اکنون بعد از چند روز قیمت این خودرو مشخص و مقرر شده تا در هفته آتی سری اول دعوتنامه‌های آن صادر شود.

بنا به این گزارش شورای رقابت قیمت این خودرور را 252میلیون تومان اعلام کرده است؛ البته این خبر هنوز توسط ایران خودرو تایید نشده؛ اما در صورت صحت، پژو i207 پانوراما اتوماتیک، 55میلیون تومان از 207پانوراما دنده‌ای گران‌تر است.

معرفی پژو i207 پانوراما اتوماتیک

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اسب بخار، پژو i207 همان 206پلاس در آفریقا و آمریکای جنوبی است؛ این خودرو به صورت محدود در اروپا هم عرضه شده و در کشورهایی چون ایران و چین با نام پژو i207 معروف شده است.

این خودرو از نظر ساختار فنی تفاوت زیادی با نمونه‌های دنده‌ای سقف فلزی ندارد. به فرمان کمکی برفی مجهز بوده و نمایشگر لمسی، سنسور پارک، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک، تریم داخلی پارچه، کروز کنترل و... از امکانات دیگر این خودرو است.

لازم به ذکر است پژو i207 پانوراما دنده‌ای با رینگ آلومینیومی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد؛ به احتمال زیاد، پژو i207 پانوراما اتوماتیک هم با رینگ آلومینیومی 14اینچی به ثبت‌نام کنندگان تحویل داده شود.

در آینده‌ای نه چندان دور نیز مقرر شده تا پژو i207 پانوراما در نسخه اتوماتیک ES5 و اتوماتیک صندوق‌دار وارد کشور شود