۰ نفر

میان گروه صنعتی ایران‌خودرو و صنایع الکترونیک شیراز به امضا رسید؛

تفاهم‌نامه طراحی و ساخت ماژول‌های الکترونیکی خودرو

۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۵
کد خبر: 490900
تفاهم‌نامه طراحی و ساخت ماژول‌های الکترونیکی خودرو

تفاهم‌نامه همکاری میان گروه صنعتی ایران‌خودرو و شرکت صنایع الکترونیک شیراز در زمینه طراحی، ساخت، بومی‌سازی و تولید قطعات، اجزا و ماژول‌های الکترونیکی خودرو به امضا رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فرشاد مقیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در محل شرکت صنایع الکترونیک شیراز برگزار شد، گفت: شرکت صنایع الکترونیک از امکانات و نیروهای متخصص خوبی برای تولید قطعات با فناوری پیشرفته برخوردار است. وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه، بخشی از قطعات الکترونیک محصولات تولیدی ایران‌خودرو در آینده نزدیک از استان فارس تامین خواهد شد. 
مقیمی با اشاره به گذر از پیچ تحریم‌ها اظهار داشت: با همدلی و استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی، می توان از مشکلات پیش رو عبور کرد. 
مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در زمینه تولید موتور کم‌مصرف نیز گفت: اولین نمونه موتور سه‌سلیندر تا پایان دی‌ماه امسال تولید می‌شود. 
در ادامه، محمدمهدی قهرمان ایزدی، مدیر عامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز گفت: در این تفاهم‌نامه، طراحی، ساخت، بومی‌سازی و تولید قطعات، اجزا و ماژول‌های الکترومکانیکی خودرو دیده شده است. 
گفتنی است، این تفاهم‌نامه در قالب کنسرسیوم خودرویی استان فارس شامل صنایع الکترونیک ایران، صنایع مخابرات راه دور، کارخانه مخابراتی ایران، پارک علم و فناوری استان و شرکت دانش‌بنیان دفاع امضا شده است.