۰ نفر

پنج محصول ایران‌خودرو در طرح پیش فروش شهریور ماه

۶ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۵۰
کد خبر: 462986
پنج محصول ایران‌خودرو در طرح پیش فروش شهریور ماه

گروه صنعتی ایران‌خودرو پنج محصول پرطرفدار خود را در طرح پیش فروش مشارکت در تولید شهریورماه عرضه کرده است. ثبت‌نام در این طرح از روز چهارشنبه پنجم شهریور آغاز شده و تا دهم شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال.ایکس، سمند سورن و پژو ۲۰۶ تیپ دو، محصولات پیشنهادی به متقاضیان در این طرح پیش فروش است. بازه زمانی تحویل خودروها از دی ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ تعیین شده است.

مطابق بخش‌نامه این طرح، متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

حداکثر تا سه روز کـاری پـس از پایـان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

مطابق مصوبات کمیته خودروی وزارت صمت، به منظور مشارکت مشتریان واقعی در این طرح پیش فروش، محدودیت‌هایی مانند اختصاص فقط یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن ۱۸ سال سن و ارایه گواهی‌نامه رانندگی، فاصله دست کم ۴۸ ماهه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از ایران‌خودرو یا سایپا، عدم امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی و انطباق شماره حساب و تلفن با نام متقاضی در نظر گرفته شده است.

انتخاب شدگان در طرح‌های قرعه کشی قبلی، امکان شرکت در این طرح را نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو، در صورت مراجعه نکردن برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت سه ماه از تحویل خودرو نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.

علاوه بر این‌ که افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت، سند فروش خودرو نیز پس از تحویل، به مدت یک سال در رهن ایران خودرو باقی خواهد ماند و پس از تسویه حساب و فک رهن، تحویل مشتریان خواهد شد.

این بخش‌نامه فروش یادآور شد در صورتی‌که افراد فاقد گواهی‌نامه و یا دارای پلاک فعال در طرح ثبت نام کنند، علاوه بر بی اثر شدن این ثبت‌نام، از مشارکت در فروش‌ محصولات ایران‌خودرو به مدت سه سال محروم خواهند شد.

گفتنی است، دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتـی از الزامـات ثبت نام است.

متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی یادشده به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.​