۰ نفر

به گفته نمایندگی‌های ایران خودرو؛

پیش‌فروش محصولات ایران خودرو لغو شد

۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹
کد خبر: 462467
پیش‌فروش محصولات ایران خودرو لغو شد

در حالی شب گذشته خبر طرح جدید پیش‌فروش ۶محصول ایران خودرو منتشر شد، به گفته نمایندگی‌های ایران خودرو طرح پیش فروش خودروها از سوی این شرکت خودروسازی لغو شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی طرح پیش فروش خودرو از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود که هیچ بخشنامه‌ای از سوی ایران خودرو مبنی بر پیش فروش محصولات این گروه خودروسازی صادر نشده است.

یک نماینده فروش محصولات ایران خودرو درباره علت لغو این طرح می‌گوید: این شرکت هنوز نتوانسته خودروهای معوق خود را به مردم تحویل دهد از این‌رو بخشنامه‌ای هنوز مبنی بر پیش فروش خودرو صادر نکرده است.

یکی دیگر از نمایندگی‌های فروش خودرو درباره طرح پیش فروش خودرو از سوی خودروسازان می‌گوید: هنوز سایت گروه خودروسازی ایران خودرو بخشنامه‌ای مبنی بر فروش محصولاتش را ابلاغ نکرده و برخی خبرها مبنی بر پیش فروش شش محصول خودرو از سوی این گروه خودروسازی شایعه است.

شب گذشته اکثر نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو در فضای مجازی، بخشنامه جدید پیش فروش محصولات این خودروساز را منتشر کردند. اما بعد از چند ساعت، مدیران ایران خودرو از برگزاری این طرح فروش منصرف شدند و اعلام کرده اند که این برنامه فروش در زمانی دیگر برگزار می شود.