۰ نفر

شرایط فروش وانت کارا تک کابین و دوکابین توسط گروه بهمن اعلام شد

۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰
کد خبر: 460213
شرایط فروش وانت کارا تک کابین و دوکابین توسط گروه بهمن اعلام شد

گروه بهمن شرایط فروش وانت کارا در دو نسخه کارا تک کابین و کارا دو کابین را اعلام کرد. در این شرایط فروش وانت کارا با روش فروش نقدی و موعد تحویل فوری به مشتریان عرضه خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، وانت کارا تک کابین و کارا دو کابین در این شرایط فروش با سه رنگ آبی، نقره‌‌ای و نقرآبی قابل انتخاب هستند. هر دو مدل نیز در تیپ 3 قرار دارند که مجهز به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید هستند.

قیمت وانت کارا تک کابین در شرایط فروش بهمن موتور معادل 158 میلیون و 900 هزار تومان و قیمت وانت کارا دو کابین نیز معادل 168 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است. هر دو خودرو نیز با مدل 99 به فروش می‌رسند. در ادامه می‌توانید شرایط فروش وانت کارا بهمن موتور را مشاهده کنید:

7

 برای خرید وانت کارا چه باید کرد؟

برای شرکت در شرایط فروش بهمن موتور و خرید وانت کارا تک کابین یا دوکابین، می‌توانید به گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی مراجعه کنید. شعبه میدان بهشت گروه نمایندگی‌های پورسعید خلیلی با ارائه خدمات فروش گروه بهمن، میزبان شما مشتریان گرامی خواهد بود. برای مراجعه به این نمایندگی می‌توانید به آدرس خیابان شهید رجایی، پایین‌تر از میدان بهشت، پلاک 262 مراجعه کنید یا آن‌که با شماره تلفن 52888800-021 تماس حاصل کنید.