۰ نفر

جزییات جدید برای خریداران شاهین سایپا

۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹
کد خبر: 456670
جزییات جدید برای خریداران شاهین سایپا

در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش جدید سایپا، قائم مقام مدیرعامل این شرکت در امور فروش و خدمات پس از فروش توضیحاتی را در مورد عرضه تیپ بندی شاهین و نحوه عرضه این خودروی جدید ارائه کرد و به شایعات چند روز اخیر در مورد این محصول را پایان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، پیش از آغاز مراسم قرعه کشی در جمع خبرنگاران شفاف سازی را در خصوص تولید و تحویل شاهین ارائه داد. به گفته این مدیر ارشد گروه خودروسازی سایپا، هنوز قیمت گذاری رسمی برای شاهین اعلام نشده و صحبت های مطرح شده در خصوص قیمت تیپ های مختلف این خودرو غیرواقعی است.

13

 14

باقری در این مورد گفت: «در حال حاضر به دنبال قیمت گذاری سایپا شاهین هستیم، بدیهی است فرایند قیمت گذاری این خودرو با هماهنگی و مشارکت شورای رقابت دنبال می شود و سایپا هیچ قیمتی را بدون تایید مراجع قیمت گذاری مربوطه اعلام نخواهد کرد».

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در ادامه بیان کرد: «تلاش های بخش مهندسی این شرکت نشان می دهد که قطعا سایپا شاهین در موعد مقرر و بدون هیچ گونه تاخیری به دست مشتریان عزیز می رسد و نباید حواله داران این خودرو نگران مسئله ای باشند. همان طور که پیش تر وعده داده بودیم، از هفته آینده تولید انبوه ساینا S آغاز می شود و این خودرو زودتر از موعد مقرر به دست خریداران خواهد رسید. همچنین در حال حاضر تحویل خودروهای فروش های فوق العاده آغاز شده و محصولات ثبت نامی حدود یک ماه و نیم زودتر در اختیار خریداران قرار گرفته است. همین موارد نشان می دهد که سایپا به دنبال ایفای تعهدات خود به بهترین شکل است و قطعا شاهین را در موعد مقرر وارد بازار می کند».

مجید باقری در مورد نحوه تحویل تیپ های مختلف شاهین به مشتریان گفت: «با توجه به فرایندهای در نظر گرفته شده، شاهین در چند تیپ وارد خط تولید می شود و مشتریان این خودرو می توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را برای تحویل انتخاب کنند».

باقری در ادامه افزود: «تیپ بندی انجام شده برای شاهین به خاطر در نظر گرفتن قدرت های خرید مختلف است و به هیچ وجه شایعات مربوط به اجبار در تحویل تیپ پایه این خودرو صحت ندارد. در حال حاضر سیاست ما این است که مشتریان سایپا بتوانند با توجه به قدرت خرید و نیاز خود، محصولاتمان را با ویژگی های متفاوت خریداری کنند و در این بین، مشتریانمان هستند که نوع خودروی تحویلی را مشخص می نمایند».

حواشی چند روز اخیر سایپا شاهین:

گروه خودروسازی سایپا در هفته گذشته با انتشار مشخصات فنی شاهین، دو تیپ S و G را برای این محصول جدید معرفی کرد. با توجه به انتشار کاتالوگ شاهین S و شاهین G، برخی افراد شایعاتی را مبنی برای تحویل نسخه پایه این خودرو به ثبت نام کنندگان در فضای مجازی منتشر کردند. اما بدیهی است که تا زمان صدور دعوتنامه پرداختن به این مسائل قطعیت ندارد و برای همین با پیگیری رسانه ها مشخص شد که سایپا امکان انتخاب تیپ های مختلف این خودرو را برای مشتریان شاهین در نظر گرفته است.

در هفته های گذشته شاهد بودیم که گروه خودروسازی سایپا تیپ جدید کوییک آر را با پسوند پلاس معرفی کرد و قرار شد تا مشتریان بتوانند در زمان تحویل با توجه به برنامه های تولید، تیپ مورد نظر کوییک آر را برای خود انتخاب نمایند.

همچنین خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که به غیر مشخصات اعلام شده برای شاهین S و G، این گروه خودروسازی تیپ ها و امکانات دیگری را هم برای محصول جدید در خود در نظر گرفته و احتمال آن بسیار است که نسخه پایه این سدان جدید حتی با ارتقاء سطح امکانات همراه شود.