۰ نفر

شرایط فروش اقساطی خودرو

۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲
کد خبر: 456624
شرایط فروش اقساطی خودرو

خیلی ها با شنیدن نام خرید اقساطی خودرو و احیانا تجربه تلخ وام گرفتن از شرکت های نامعتبری که با تبلیغات بسیار اقدام به کلاه برداری کرده و سپس در ارائه خدمات به مشتریان خود سرباز زده اند می اندازد.

به گزارش اقتصادآنلاین، تحقیقات کارشناسان کاراف در بازار این روزهای خودرویی کشور، نشان می دهد شرکت های اعطای وام جهت خرید کالای اقساطی تحت نظر بانک مرکزی با توجه به داشتن دستورالعمل ها و نظارت های ویژه و به دلیل دسترسی بهتر به منابع مالی بزرگ، فعال تر بوده و طرح های متنوع تری را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند که جنبه حقوقی این قرارداد ها در این شرایط اقتصادی فعلی، در جهت کمک به خرید خودرو برای متقاضیان بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد .

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که با مشکل نقدینگی برای خرید خودرو مواجه هستید و با توجه به شرایط خاصی که بانک ها از شما توقع دارند (گردش حساب مناسب، داشتن یک تا سه ضامن برای اعطای وام، در نوبت های طولانی برای دریافت وام و ...) نمی توانید از تسهیلات بانکی برای خرید خودرو مورد نظر خود استفاده کنید و با توجه به شرایط موجود نیز که هر روز خودرو در حال گران شدن می باشد نمی توانید بیشتر از این صبر نمایید با توجه به تمامی این مسائل چه باید کرد؟

استارت آپ کاراف در جهت تسهیل امر خرید خودرو مطمئن برای شما عزیزان، با عقد قرارداد با مراکز و شرکت های معتبر اعطای تسهیلات خرید اقساطی خودرو می تواند در اسرع وقت خودروی مورد نظر شما را بعد از انجام مراحل کارشناسی خودرو و صدور دفترچه سلامت خودرو خریداری کرده و در اختیار شما قراردهد.

شرایط و طرح های دریافت وام از کاراف:

اعطای تسهیلات خرید خودروهای سواری ( کار کرده و صفر کیلومتر )

تسهیلات حداکثر ۶۰٪ ارزش خودرو با دوره باز پرداخت ۱۲ الی ۴۸ ماه

* خودروهای داخلی کمتر از ۴ سال - کارکرد تا ۸۰۰۰۰ هزار کیلومتر

* خودروهای وارداتی از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ کمتر از ۵ سال - کارکرد تا ۱۲۰۰۰۰ هزار کیلومتر

تسهیلات مولتی برند

*٪۳۰ نقد

*۷۰ ٪ باز پرداخت ۲۴ ماهه

 *خودروهای وارداتی از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ (کار کرده و صفر کیلومتر) به جز خودروهای داخلی و چینی

* بهترین خرید با کمترین پیش پرداخت

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های44077157 و 44087352  تماس بگیرید، 09106404060 در واتس اپ پیام بدهید و یا درخواست خود را از طریق سایت کاراف به آدرس WWW.CARF.IR برای ما ارسال نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.