۰ نفر

آخرین مهلت ثبت نام برای سه محصول جدید سایپا+ لینک

۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۹:۰۴
کد خبر: 454163
آخرین مهلت ثبت نام برای سه محصول جدید سایپا+ لینک

در طرح پیش فروش سایپا سه محصول شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس با موعد زمان تحویل شهریور و مهر 1400 عرضه می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بنا به اعلام سایپا برای خودرو شاهین، پیش‌پرداخت 80 میلیون تومانی با سود مشارکت 6 و سود انصراف 3 درصد، برای خودرو کوییک.اس مبلغ 40 میلیون و 800 هزار تومان و برای خودرو ساینا.اس مبلغ 39 میلیون و 800 هزار تومان با سود مشارکت 5,6 و سود انصراف 5,3 درصدی در نظر گرفته شده است.

البته قیمت‌ها قطعی نیست و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و تمامی محدودیت‌های موجود در طرح های قبلی، در طرح فروش مشارکت در تولید نیز برقرار است.

در این زمینه بخوانید

کدام خودروهای داخلی ۵ستاره گرفتند؟

میانگین تولید روزانه سایپا به بیش از ۲۲۰۰ دستگاه رسید

 

 ثبت نام جدید سایپا از یکشنبه 29 تیرماه آغاز شد و امروز آخرین مهلت ثبت نام برای سه محصول جدید سایپا است، متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

بنا به این گزارش متقاضیانی که در طرح خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و رمز عبور مجدد ندارند.