۰ نفر

افتتاح مدرنترین نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱
کد خبر: 453937
افتتاح مدرنترین نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش  شرکت مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان یک شرکت موفق در توسعه شبکه نمایندگی‌های خود در بحث فروش و خدمات پس از فروش شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر با توجه به توسعه برند و محصولات خود اقدامات گسترده ایی انجام داده و طرح ارتقا نمایندگی‌ها در همین راستا صورت گرفته است که همواره مورد توجه بوده و حس مثبتی را به مخاطب خود القا می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، آنچه اکنون به آن پرداخته می‌شود، افتتاح  یک نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش با طراحی فضا و امکانات عالی طبق استانداردهای شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن با کد 278 (اعتمادی) می‌باشد.

به جرات می‌توان گفت مدرنترین نمایندگی شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن، استان چهارمحال بختیاری در فضایی به مساحت بیش از 2700 متر مربع احداث شده که کامل‌ترین امکانات و تجهیزات استاندارد تعمیرگاهی و فضای لوکس و دلنشین فروش را مطابق با استانداردهای شرکت داراست.

 نمایندگی اعتمادی (278)، سابقه درخشان و بلند مدتی را درهمکاری با مجموعه مدیران خودرو  از سال 1389 ، به مدت یک دهه دارد و با توجه به  استقبال بالا از محصولات مدیران خودرو در سال‌های اخیر در شهرهای بزرگ و کوچک و افزایش تعداد و تنوع محصولات، مدیریت قوی و تلاش و کوشش برای پایداری در زمان تحریم‌ها و تهیه برنامه‌های توسعه با تمام مشکلات موجود و نگاه به آینده، مجموعه نمایندگان این برند را تشویق به ارائه خدمات بهتر و مناسب ترنموده است که می‌توان به نمایندگی اعتمادی (کد 278 ) در شهر بروجن اشاره نمود.

این نمایندگی بسیار مدرن با مجموعه‌ای از بهترین امکانات و کادر مجرب و آموزش دیده آماده انجام خدمات فروش و پس از فروش در بالاترین سطح و مطابق استانداردهای شرکت مدیران خودرو در شهر بروجن می‌باشد که این حجم سرمایه‌گذاری و امکانات حتی در شهر کوچکی مثل بروجن در شرایط فعلی می‌تواند نشان دهنده جدیت و عزم مدیران خودرو برای توسعه و پیشرفت برنامه‌های گسترده آن در آینده و تعامل خوب و سازنده این برند با نمایندگی‌ها و اعتماد نمایندگی‌ها به شرکت مدیران خودرو نسبت به برنامه‌های توسعه و آینده درخشان این برند باشد .

نمایندگی 278 در شهر بروجن، در یکی از پر ترددترین مسیرهای مواصلاتی کشور که استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری را به استان اصفهان متصل می‌نماید، واقع شده که کلیه خودروهایی که از این مسیر عبور می‌کنند، می‌توانند از خدمات این نمایندگی بهرمند گردند.

نمایندگی اعتمادی را می‌توان سمبلی از برنامه ارتقا شرکت مدیران خودرو برای آینده و گسترش ارتقا شبکه فروش و خدمات آن دانست که با تعاملی درست و سازنده شکل گرفته است و به عنوان حرکتی ارزشمند ستود، که حاصل زحمات تیم  شبکه نمایندگی‌های شرکت مدیران خودرو و نماینده 278 بروجن آقای اعتمادی می‌باشد که نشان از آینده‌ایی پر امید و مستمر دارد.