۰ نفر

آخرین وضعیت تولید دنا پلاس توربو اتوماتیک

۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰
کد خبر: 453687
آخرین وضعیت تولید دنا پلاس توربو اتوماتیک

مدیر پروژه خودروی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مرحله تولید این محصول از ابتدای خرداد امسال آغاز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین،  حسن بهلولی، گفت: با همکاری زنجیره تامین و رسیدن به اهداف کیفی تعیین شده، قرار است روزانه ۲۰۰ دستگاه خودروی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک در ایران خودرو تولید شود.  

وی با اشاره به این که دنا پلاس اتوماتیک از استانداردهای آلایندگی و زیست محیطی مصوب و ملی عبور می‌کند، خاطرنشان کرد: این خودرو براساس سلیقه مصرف‌کنندگان و بدون بهره‌گیری از مشاوران خارجی و توسط مهندسان ایران خودرو طراحی و تولید شده است.

بهلولی مزیت‌های این خودرو را، دارا بودن گیربکس شش سرعته، برخورداری از سیستم  فرمان برقی، فیچرهای  استاندارد و به روز، فرمان پذیری خوب، راحتی سرنشین، ضریب ایمنی بالا، سیستم خنک کاری موتور با طراحی روز عنوان کرد.

مدیر پروژه خودروی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، با اشاره به انجام فعالیت‌های مرکز تحقیقات ایران خودرو بدون بهره‌گیری از مشاوران خارجی در این پروژه، جلوگیری از خروج ارز را از جمله نتایج این اقدام دانست و بیان کرد: مهم‌ترین فعالیت‌های مرکز تحقیقات بدون بهره‌گیری از مشاوران خارجی، جانمایی و انطباق گیربکس بر روی موتور EF7-TC و طراحی سیستم تعلیق جلو است.