۰ نفر

نماینده مردم بروجرد با انتقاد از افزایش قیمت خودرو:

شرایط فعلی بازار خودرو به نفع دلالان بوده است

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۴:۳۴
کد خبر: 438132
شرایط فعلی بازار خودرو به نفع دلالان بوده است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وضعیت کنونی بازار خودرو و اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و حاشیه بازار موجب شده تا اقشار متوسط و پایین جامعه دیگر نتوانند صاحب خودرو شوند، اذعان کرد: این موضوع ضرورت ایجاد می کند تا عرضه خودرو افزایش یافته و بازار کنترل شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، عباس گودرزی افزود: وضعیت بازار خودرو سبب می شود تا سیاه بازاری به وجود آید که عده ای دلال، منافعی را به جیب بزنند و مردم در این بین متضرر شوند.

او درباره نحوه قیمت گذاری خودرو که این روزها بحث داغ رسانه ها شده، عنوان کرد: رئیس دولت باید این مساله را حل کند، از طرفی وزارت صمت باید جدی تر به این مساله بپردازد.

این نماینده مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه دو نرخی بودن قیمت خودرو با این فاصله قیمتی که امروز شاهد آن هستیم اصلا شایسته نیست، تصریح کرد: این مساله تنها راهی برای افراد سودجو و سوء استفاده گر ایجاد کرده که حتما باید مدیریت شود.

گودرزی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات ایشان ما این توانمندی را داریم تا سیستم ها را به نحوی ارتقا دهیم که هم در مصرف سوخت، هم در کیفیت و هم در استحکام و... بهره‌وری بیشتری داشته باشیم. هم چنین می توانیم محصول بهتری به بازار ارایه داده و قدرت رقابتمان را افزایش دهیم.