۰ نفر

عرضه کراس اوور جدید مدیران خودرو +عکس

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۳۸
کد خبر: 437956
عرضه کراس اوور جدید مدیران خودرو +عکس

مدیران خودرو برنامه عرضه نسخه فیس لیفت X33 را در سال جاری دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، روز گذشته صفحه رسمی شرکت «مدیران خودرو» در اینستاگرام، ویدیویی از رینگ های مختلف ام وی ام X33 را منتشر نمود. در پایان این ویدیو شاهد هستیم که رینگ جدید چری تیگو ۳ به نمایش در می آید و این اتفاق نشان می دهد که مدیران خودرو برنامه عرضه نسخه فیس لیفت X33 را در سال جاری دارد.

پیش از این هم مدیران خودرو چنین سبکی را برای معرفی محصولات به روز شده خود در پیش گرفته بود و حال قرار است تا در کنار عرضه ام وی ام ۳۱۵ پلاس، ام وی ام X33 جدید هم به بازار کشور معرفی شود. با نگاهی به محتوای منتشر شده در برخی رسانه ها، مشخص است که مدیران خودرو سیاست تبلیغاتی خود را در پیش گرفته و ابتدا با معرفی سابقه نسخه های مختلف X33 سعی دارد تا ذهن ها را به سمت این کراس اوور چینی بکشاند و سپس نسخه جدید را معرفی کند.

ام وی ام X33

این خودرو سال گذشته با پلاک گذر موقت مخصوص آزمایش های فنی پا به جاده های کشور گذاشت و احتمال می رفت که در همان سال قبل به فروش برسد. پیش از آغاز تحریم ها، برخی منابع خبری از داخل شرکت مدیران خودرو اعلام می کردند که نسخه بعدی ام وی ام X33S به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو و جعبه دنده CVT مجهز خواهد بود. از اواخر سال ۹۷ قرار بود تا X33 با ظاهر فیس لیفت و پیشرانه ای مشابه به چری آریزو ۵ توربو به بازار عرضه شود. اطلاعات اولیه حاکی از آن است که توان پیشرانه جدید X33، حدود ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر خواهد بود و در تست های اولیه توانسته تا چالاکی بیشتری را نسبت به قبل برای X33 فراهم کند. البته که در بازارهای مختلف چری تیگو ۳ فیس لیفت با پیشرانه های دو لیتری و ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی عرضه می شود و قدرتی در بازه ۱۱۳ تا ۱۳۹ اسب بخار را به راننده تحویل می دهد.

نکته قابل توجه این است که همچنان پلتفرم و اصول سازه ام وی ام X33S نسبت به روز اول با ارتقای اساسی همراه نشده و نسل فنی این خودرو تغییر ننموده است. در آخرین فیس لیفت این کراس اوور چینی شاهد هستیم که سعی شده تا الگوی ظاهری جدید کمپانی چری بر بدنه تیگو ۳ نقش ببندد. برای همین اکثر بخش های بیرونی و کابین MVM X33 فیس لیفت مشابه به نسخه قبلی (ام وی ام X33S فعلی) است.

در صورتی که حضور ام وی ام X33 فیس لیفت با پیشرانه توربو قطعی شود، احتمال آن وجود دارد تا ارتقایی در بخش امکانات این خودرو پدید آید و این کراس اوور پرفروش مدیران خودرو و چری در ایران به امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری، گرمکن صندلی های جلو و… مجهز گردد. با توجه به ارزش قیمتی بیشتر پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو چری نسبت به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی و همچنین تغییرات ظاهری، احتمال دارد تا مدیران خودرو این کراس اوور فیس لیفت را در سال ۹۹ با قیمتی فراتر از ۳۰۰ میلیون تومان عرضه کند. زیرا در آخرین افزایش قیمت شرکت مدیران خودرو، ام وی ام X33S را بیش از ۲۹۴ میلیون تومان ارزش گذاری کرده است.