۰ نفر

شرایط فروش ۵ محصول ایران خودرو اعلام شد

۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۲۳
کد خبر: 434594
شرایط فروش ۵ محصول ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو در سال جدید اولین طرح فروش خود را برای ۵ محصولش اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اطلاعیه فروش این شرکت، مشتریان می توانند از ساعت ۱۱ صبح ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ (سه شنبه) نسبت به خرید این خودروها اقدام کنند.

در این طرح فروش ایران خودرو محصولاتی مانند دنا، دنا پلاس، پژو ۲۰۷i دنده ای، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس LX عرضه می شود. بخشنامه جدید سازمان فروش این شرکت طرح عرضه را به صورت پیش فروش اعلام کرده و قرار است تا مشتریان این سری ثبت نام ها از اسفند ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ خودروهایشان را تحویل بگیرند.

با توجه به نوع خودرو پیش پرداخت ها و سودهای درنظر گرفته شده متفاوت است. ودیعه اول برای ثبت نام ۵ محصول ایران خودرو در بازه ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین سود مشارکت در بازه ۱۵ تا ۱۷ درصد است و سود انصراف ۱۲ تا ۱۴ درصد خواهد بود.

لازم به ذکر است که حداقل سن برای ثبت نام خودروها ۱۸ سال تعیین شده و مشتریان نباید در ۳۶ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرویی را خریداری و یا تحویل گرفته باشند. همچنین پیش از آغاز ثبت نام، باید پروفایل و حساب کاربری مخصوص به هر فرد در وبسایت فروش ایران خودرو ساخته شود و برای همین این شرکت پیشنهاد می دهد که در روزهای قبل از آغاز طرح فروش، حساب کاربری افراد در وبسایت این شرکت ایجاد شود.

19

20