۰ نفر

ارایه خدمات امدادی خودرو در منازل

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۲۰
کد خبر: 424059
ارایه خدمات امدادی خودرو در منازل

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا اعلام کرد: گروه خودروسازی سایپا در ادامه اقدامات خود برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضمن پیوستن به طرح پویش ملی در_خانه_ بمانیم میزان خدمت‌رسانی امدادی خود را در درب منازل مشتریان افزایش داد.

به گزارش اقتصادآنلاین ،  عباس فخاریان افزود: این پویش ملی، ضمن فراهم‌سازی شرایط بهداشتی مناسب برای خدمت‌رسانان و ایجاد اطمینان در مشتریان به منظور مقابله با ویروس کرونا، ظرفیت حوزه خدمات خودرو در محل را با توجه به شرایط پیش آمده، افزایش داده‌ایم.

وی ضمن قدردانی از هموطنان برای کاهش سفرهای غیرضروری و ماندن در خانه گفت: به منظور رفع نگرانی در خصوص سرویس های اولیه و ادواری ظرفیت حوزه ارائه خدمت خودرو در محل به هموطنان تقویت می شود.

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا اضافه کرد: امداد خودرو سایپا مانند همیشه، همگام با سایر ارگان ها و سازمان‌های امدادی در کنار مردم بوده و ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک هموطنان، ارائه خدمات خودرو در محل را به صورت شبانه روزی ادامه می دهد.

براساس این گزارش هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست خدمات خودرو در محل با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس گرفته و با سهولت و آسودگی از خدمات گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.