۰ نفر

سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی:

تجهیز ناوگان امداد پزشکی و اورژانس کشور توسط ایران‌خودرو ستودنی است

۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۰۳
کد خبر: 423253
تجهیز ناوگان امداد پزشکی و اورژانس کشور توسط ایران‌خودرو ستودنی است

حسینی کیا گفت: اقدام ایران‌خودرو در مبارزه با بحران کرونا و تحویل 63 دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت، اهمیت توجه به تولید داخلی را بیش از گذشته نمایان کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنعت مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات ایران خودرو در بحران اخیر گفت: گروه صنعتی ایران خودرو که همچون سایر مجوعه‌های صنعتی و تولیدی کشور از نظر اقتصادی سال دشواری را پشت سر می‌گذاشت با ورود به بحران ویروس کرونا، حفظ سلامت جامعه را در اولویت اقدامات خود قرار داد و با ارائه راهکارهای مناسب به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرد.

بنابر گزارش وی گفت: شرکت ایران‌خودرو علاوه بر تامین بیش از 63 دستگاه از آمبولانس‌های مورد نیاز حوزه امداد پزشکی کشور، اقداماتی نظیر غیر حضوری کردن خدمات در سراسر کشور را به انجام رسانده و با بهره‌مندی از زیرساخت مناسب در حوزه فناوری، هموطنان را به ماندن در خانه و استفاده از خدمات آنلاین ترقیب کرده که این اقدام در شرایط فعلی کار شایسته‌ای بوده است.

حسینی‌کیا ادامه داد: خوشبختانه سطح ارائه خدمات این شرکت مطلوب گزارش شده و حتی تعمیرات خودرو نیز در بیشتر موارد در منزل مشتریان توسط این مجموعه قابل ارائه بوده و نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های این شرکت به میزان قابل قبولی کاهش یافته است و به نظر می‌رسد این اقدام می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر مجموعه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی در سطح کشور باشد.

وی همچنین از روند مراقبت از سلامت کارکنان ایران‌خودرو با اجرای راهکارهایی همچون توزیع لوازم بهداشتی اعم از دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین پرسنل، تسهیل در اخذ مرخصی با حقوق، تغییر در سبک تهیه، توزیع غذا و کاهش ساعات کاری برخی کارکنان به عنوان گام مهمی در حفظ سلامت عمومی جامعه یاد کرد.

این نماینده مجلس درباره چرایی عدم تعطیلی برخی مراکز بزرگ صنعتی گفت: این مجموعه‌ها با تعریف شیفت‌های کاری برای پرسنل و کاهش ساعت کار مادران و سایر اقدامات بهداشتی، سعی در حفظ تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور و کارکنان دارند و تعطیلی این مراکز پس از گذر از بحران کرونا نمود بسیار منفی داشته و لطمه‌های جبران‌ناپذیری به خصوص به صنعت کشور وارد خواهد کرد.

وی در این گفتگو از تمامی کارکنان این مجموعه و سایر مجموعه‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی که به منظور گردش چرخ اقتصاد کشور، همچنان با حفظ موازین بهداشتی به خدمت به هموطنان می‌پردازند نیز تقدیر و تشکر کرد.