۰ نفر

تقدیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اقدامات پیشگیرانه سایپا

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۳۷
کد خبر: 422867
تقدیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از اقدامات پیشگیرانه سایپا

دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با ارسال نامه‌ای به سیدجواد سلیمانی از اقدامات صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت کارگران و کارکنان در این گروه قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حمیدرضا جمشیدی دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در نامه ای به سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تمجید از اقدامات مبتکرانه و ارزشمند این گروه در زمینه مقابله با شیوع کرونا ویروس و بیماری کووید-۱۹، از اتخاذ سیاست های این مجموعه در اجرای برنامه های بهداشتی و پیشگیرانه در مقابله و کنترل اپیدمی این بیماری قدردانی کرد.

دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا همچنین خواستار همکاری گروه خودروسازی سایپا در ارسال کاروان های مجهز به امکانات بهداشتی در مناطق بحرانی کشور برای کمک به شهروندان و بیماران و همچنین کنترل تهدیدهای سلامتی ناشی از شیوع ویروس کرونا شد.

گروه خودروسازی سایپا نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و تعهد ملی نسبت به کمک به هموطنان و همکاری با نهادهای مسئول در دوران بحران شیوع ویروس کرونا، آمادگی خود را برای هرگونه کمک و همیاری به ویژه در زمینه خدمات تله مدیسین و تجهیز کاروان‌های سلامتِ وزارت بهداشت و درمان جهت اعزام به سراسر کشور اعلام کرده است.