۰ نفر

حضور کروز در نخستین رویداد فن‌آورانه برای کمک به افزایش سطح بومی‌سازی قطعات خودرو

۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۴۲
کد خبر: 415483
حضور کروز در نخستین رویداد فن‌آورانه برای کمک به افزایش سطح بومی‌سازی قطعات خودرو

کروز در نخستین رویداد فن‌آورانه ساپکو در روزهای ۱۹و ۲۰بهمن ماه ۹۸محصولات خود را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت صنایع تولیدی کروز با هدف استفاده از توانمندی های شرکت‌های دانش‌بنیان، نمایش محصولات بومی سازی شده جدید، افزایش سطح داخلی سازی قطعات و در نهایت کمک به اشتغال و رونق تولید در نخستین رویداد فن‌آورانه ساپکو حضور خواهد یافت.

کروز در این گردهمایی که روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه و هم‌زمان با ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، قطعات و مواد اولیه خودکفا نشده و موجود در لیست تامین از منابع خارجی و قطعات تسهیل کننده مسیر خودکفایی را برای ساخت توسط شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آور و علاقه‌مندان به صنعت خودرو به نمایش می‌گذارد.

این نیازمندی‌ها شامل حوزه‌های پنج گانه مگاماژول بدنه، مجموعه‌ها و قطعات استاندارد، مگاماژول شاسی و تعلیق، مگاماژول قوای محرکه، مگاماژول تزئینات داخلی و خارجی و مگاماژول برق و الکترونیک می‌شود. افزون بر این مواد اولیه، قالب و ابزار و تجهیزات تست صحه‌گذاری از دیگر نیازمندی‌ها در این حوزه است.

گفتنی است؛ کروز همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور را از ارکان تحقق اهداف خودکفایی و توسعه خود قرار داده است و در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ۹۸، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶ در محل سالن همایش های شرکت ساپکو پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان این صنعت خواهد بود.