۰ نفر

خرید مطمئن، فروش آسان، خدمات حرفه ای در بازار خودرو

۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲
کد خبر: 412570
خرید مطمئن، فروش آسان، خدمات حرفه ای در بازار خودرو

کاراِف یک استارتاپ‌ ایرانی، به عنوان جامع ترین سایت ارائه خدمات تخصصی مشاوره های قبل از خرید و فروش و پس از فروش خودرو در محل مشتری، شروع به فعالیت نموده است. این گروه تخصصی در اغلب شهرهای بزرگ کشور شعبه دارد و توانسته در مدت زمانی کوتاه با استقبال خوبی مواجه شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، حامد مشایخ، مدیر عامل استارتاپ کاراِف در گفت و گو با اقتصاد آنلاین با اشاره به مشکلاتی که خریداران در زمان تصمیم گیری برای خرید خودرو در ایران دارند،  گفت : نبود مشاوره های تخصصی آنلاین قبل از خرید و فروش خودرو، نگرانی های خریداران از سلامت خودرو ، ضعف های کارشناسی سیار فنی و بدنه خودرو و عدم امکان خرید خودرو با قیمت مناسب به دلیل نبود ساز وکار مطمئن و مناسب خرید خودرو از سراسر کشور، مهم‌ترین موضوعاتی بود که باعث راه اندازی استارتاپ خودرویی کاراِف گردیده است.

مزایای خرید سفارشی خودرو از کاراِف

با توجه به مشکلاتی که شهروندان در امر خرید و فروش و قیمت‌گذاری خودرو داشتند، بعد از بررسی عوامل مهم و زیربنایی به دنبال ایجاد استاندارد های لازم در حوزه مشاوره های آنلاین قبل از خرید خودرو مانند قیمت‌گذاری خودروهای کارکرده، اعلام هزینه های نگهداری خودرو ، اعلام هزینه افت قیمت خودرو در اثر کارکرد و افزایش سال خودرو و ... فعالیت خود را شروع کردیم ، سپس با توجه به اهمیت انجام استاندارد خدمات کارشناسی سیار ضمن استفاده از جدید ترین و بروز ترین دستگاههای مورد نیاز برای کارشناسی خودرو و  همکاری با کارشناسان رسمی دادگستری و متخصصان فنی مجرب، نبود ابزارهایی جهت بررسی فنی و بدنه خودروهای کارکـرده در محل را  احساس نموده و نسبت به طراحی و ساخت تجهیزات نور پرتابل و دوربین های مخصوص بررسی زیر خودرو اقدام کردیم،  و بعد ازبررسی‌های دقیق توانستیم استارتاپ خدماتی در زمینه مشاوره های آنلاین خرید و فروش خودرو، خرید و فروش خودرو کارشناسی شده و خدمات پس از فروش را طراحی کنیم.

وی  همچنین اعلام نمود تمامی مشتریان که از شبکه کاراِف در سراسر کشور اقدام به خرید تضمینی خودرو می نمایند یک سال خدمات پس از فروش رایگان طبق استاندارد های کاراِف، درب منزل دریافت می نمایند. و همچنین به زودی شرایط گارانتی خرید خودروی کارشناسی شده را با شرایط خاص اعلام می نمایند.

25

مدیرعامل کاراِف با بیان اینکه از عملکرد ما به عنوان یک استارتاپ خودرویی در نمایشگاه های متفاوت خودرویی استقبال شده، اظهار کرد: سعی کردیم در استان ها بهترین نمایندگان را انتخاب کنیم و در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، بابل، تبریز، کرمانشاه، یزد، شیراز، اصفهان، مشهد و زاهدان با معتبرترین و خوشنام ترین افراد در صنعت خودرو همکاری می نماییم که تمامی این نمایندگی ها تمامی استاندارد های لازم را از سازمان ها ذیربط مانند سازمان بازرسی و کنترل کیفیت ایران دارا می باشند.

ارزش گذاری  قیمت خودرو بر اساس داده های دقیق و اطلاعات علمی

مشایخ تصریح کرد: در این استارتاپ، ما بر اساس الگوهای علمی، آمار ریاضی، اطلاعات و پارامتر هایی که بازار خودرو ایران در قیمت گذاری خودرو از آن تبعیت می کند اقدام به ایجاد بانک اطلاعاتی و ابزارهای هوشمند  اعلام قیمت خودروهای کارکرده  نموده ایم،  وی درباره محاسبه آنلاین و تخصصی قیمت خودرو گفت: بدیهی است شناسایی ارزش واقعی خودرو به عوامل متعددی از قبیل شرایط بازار، عملکرد و محبوبیت شرکت تولید کننده و عرضه کننده خودرو، جایگاه برند، نحوه ارائه خدمات پس از فروش و  راحتی خرید و فروش کارکرده آن خودرو در بازار، بستگی دارد که موجب می شود خودروهای مختلف در اثر افزایش کارکرد و افت مدل، کاهش قیمت متفاوتی را داشته باشند .

وی در ادامه اشاره نمود که خریداران خودرو با کمک این بانک اطلاعاتی آنلاین می توانند قبل از خرید خودروی مورد نظر خود، از قیمت واقعی آن مطلع شده و سپس اقدام به خرید نمایند. به این منظور صفحات اختصاصی در سایت ایجاد شده  که کاربران می توانند با وارد کردن سال ساخت و میزان کارکرد خودرو ، قیمت و ارزش واقعی خودرو ناشی از افزایش کیلومتر و مدل را مشاهده کنند. بدیهی است ارزش گذاری های دقیق و تخصصی خودرو فقط از طریق بازدید خودرو توسط کارشناسان خبره و با تجهیزات استاندارد و تست های مورد نیاز قابل استخراج خواهد بود به همین منظور کارشناسان کاراِف در سراسر کشور آماده ارائه این خدمات با دفترچه های ارزش گذاری هستند.

محاسبه هزینه ها در کاراِف چگونه انجام می‌شود؟

وی در ادامه درباره محاسبه هزینه های استفاده و نگهداری خودرو گفت :یکی از سوالات اساسی خریداران خودرو، مبلغ هزینه های نگهداری و سرویس های ادواری خودرو است. به منظور حل این مشکل نیز با شناسایی هزینه های کلیه خودروهای کشور بر اساس استانداردهای اعلام شده شرکتها  ابزارهای آنلاین و آفلاین مشاوره خرید خودرو و محاسبه هزینه‌های نگهداری و استفاده خودرو در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است تا بتوانند بررسی جامع تری روی خودروهای انتخابی خود داشته باشند. در این بخش کاربران می توانند با انتخاب برند، مدل ، تیپ خودرو ، کیلومتر فعلی خودرو و کیلومتری که می‌خواهند بپیمایند،  کلیه هزینه های استفاده از خودرو شامل هزینه سرویس ها و گارانتی، مصرف سوخت، بیمه خودرو مورد نظرشان را مشاهده کنند.

خدمات کارشناسی دقیق و استاندارد

مشایخ در ادامه بیان داشت با توجه به اهمیت استاندارد های کارشناسی سیار و رعایت استاندارد نور برای جلوگیری از خطای انسانی ، و محدودیت ها و شرایط انجام کارشناسی ، به همین منظور تجهیزات مورد نیاز نورپرتال برای اولین بار در کشور طراحی و ساخته شد.  طراحی و ساخت این تجهیزات در شکل های مختلف صورت گرفته  بطوری که این تجهیزات قابلیت بکارگیری در فضاهای مختلف و نوردهی در زوایای متفاوت را برای تمامی خودرو ها دارا می باشد . و در حال طی کردن مراحل ثبت اختراع می باشد این وسیله با قابلیت باز و بسته شدن کمترین فضا را در هنگام حمل اشغال می نماید.

کارف

کارف

کارف

کارف

از سوی دیگر با توجه به محدودیت های مشاهده زیر خودرو جهت بازرسی ، دوربین های ویژه که امکان مشاهده، فیلم برداری و عکاسی زیر خودرو و قابلیت ارتباط با موبایل مشتریان را دارا می باشد برای اولین بار در کشور طراحی و ساخته شده است تا مشتریان بتوانند بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه ها و استفاده از چال سرویس نسبت به مشاهده و تصویر برداری از زیر خودرو اقدام نمایند.

کارف

 

خدمات خرید و فروش VIP  

وی افزود: سایت کاراِف با هدف ایجاد سهولت در امر خرید و فروش خودرو و ارائه خدمات تخصصی پس از فروش خودرو با شبکه گسترده در سراسر ایران خدمات زیر را اینگونه برشمارد:

خرید VIP : خدمات تخصصی کارشناسی در محل مورد نظر مشتری،  خدمات کارشناسی در نمایندگی های معتبر هر برند و ارائه سوابق تعمیراتی و سرویس های هر خودرو ، ارائه خدمات لیزینگ خودرو  و ارائه یک سال خدمات پس از فروش رایگان درب منزل طبق استانداردهای کاراِف از مهمترین خدماتی است که به شکل تخصصی در خرید خودرو ارائه می‌دهیم.

فروش VIP: مشاوره های قبل از فروش و معاوضه خودرو، کارشناسی و رفع عیوب سطحی خودرو به صورت رایگان، درج رایگان آگهی جهت فروش خودرو، پاسخ گویی به تمامی تماس های خریداران، تبلیغات فروش در سایتها و شبکه کشوری، امکان فروش و تحویل خودرو به شهرهای مختلف، ارائه خدمات لیزینگ خودرو  از جمله خدمات ما در زمینه فروش تخصصی خودرو می باشد.