۰ نفر

ایکس55؛ از یک کانسپت جنجالی تا محصولی جذاب

۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۲۵
کد خبر: 409336
ایکس55؛ از یک کانسپت جنجالی تا محصولی جذاب

چینی ها از 6 تا 7 سال پیش ( نزدیک به یک دهه قبل ) صنعت خودروسازی خود را وارد مرحله جدیدی کردند که همان طراحی زیبا و کیفیت معقول بود حال نیز به سمت طراحی های جنجالی و مهندسی روز می روند تا خود را وارد مرحله نهایی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، از سال ها پیش تولید کنندگان چینی با بهره از تجارت و همکاری برترین های دنیا توانستند خودروهای مفهومی را معرفی نمایند که امروز با تولید آن قدرت و پیشرفت خود را به نمایش گذاشته اند.

در سال 2014 شرکت خودروسازی چری به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین، در نمایشگاه پکن خودروی مفهومی بتا را معرفی کرد که طراحی خاص آن بسیار مورد توجه کارشناسان قرار گرفت.

ایکس 55؛ از یک کانسپت جنجالی تا محصولی جذابطراحی خاص و تهاجمی در کنار ظاهر اسپرت این خودرو حرف های بسیاری را برای گفتن داشت.

با این حال شرکت چری با گذاشتن وقت و زمان بسیار و انجام تست و آزمایش های گوناگون در نهایت در سال 2017 و در خلال نمایشگاه پکن این خودرو را رونمایی کرد.

ام وی ام ایکس 55 با چهره خاص خود رونمایی شد تا بدل به یکی از کراس اوورهای موفق در بازار داخلی و صادراتی چین بدل شود.

ایکس 55؛ از یک کانسپت جنجالی تا محصولی جذاباخیرا پس از مدت ها انتظار، ایکس 55 وارد بازار کشورمان شد تا با طراحی اسپرت و استایل خاص خود توجه بسیاری را جلب کند.

ساعت کنترلی هوشمند این خودرو نشان دهنده تکنولوژی به روز این خودرو است تا در کنار موتور پر قدرت توربو و گیربکس دوکلاچه، ایربگ های جانبی، دوربین 360، ترمز پارک برقی و اتوهلد یک خودروی کامل و زیبا باشد، ایده زیبایی که با تبدیل به واقعیت خودرویی خاص و دوست داشتنی را پدید آورد.