۰ نفر

اجاره خودرو چیست و مزایای آن

۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۱۴
کد خبر: 407868
اجاره خودرو چیست و مزایای آن

اجاره ماشین یک فعالیت سرگرم کننده است. بسیاری از ما وقت خود را برای یافتن قیمت مناسب ، تصمیم گیری در مورد آپشن های خودرو و بحث در مورد هزینه و نیاز به بیمه اتومبیل اختصاص خواهیم داد. ما می دانیم که داشتن یک ماشین کرایه ای عالی می تواند تعطیلات یا سفر کاری شما را از روال عادی به چیزی استثنایی ارتقا دهد. صرف نظر از ماهیت سفر شما ، وسیله نقلیه دقیقی را برای نیازهای شما پیدا خواهیم کرد.

کرایه اتومبیل ، اجاره اتومبیل یا آژانس کرایه اتومبیل شرکتی است که برای مدت زمان کوتاه یا بلند مدت اتومبیل اجاره می کند ، عموماً از چند ساعت تا چند هفته قابل تغییر است. در درجه اول در نزدیکی فرودگاه ها یا مناطق شهری شلوغ واقع شده است و عموما توسط یک وب سایت تکمیل می شود.

اجاره خودرو برای چه افرادی مناسب است؟

اجاره ماشین گزینه مناسب برای هرکسی است که برای تعطیلات ، یک رویداد خاص ، مسافرت تجاری یا در دوره ای که به وسیله نقلیه موقت نیاز دارید. اگرچه ممکن است روند اجاره خودرو از یک مکان یا شرکت به مکان دیگر متفاوت باشد ، چند قانون استاندارد اعمال می شود.

روند فعالیت شرکت چگونه است؟

اجاره ماشین معمولاً به آسانی با تماس با یک شرکت اجاره خودرو و پاسخ دادن به چند سوال در مورد نیازها و بودجه شما انجام می شود. اولین گامی که شرکت در نظر دارد ، در صورت نیاز به ماشین مدت زمان استفاده از ماشین چقدر است؟ سپس تحقیق خواهد کرد آنچه در آن دوره زمانی موجود استرا به شما یشنهاد دهد. با توجه به بودجه خود ، می توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. شرکت اجاره خودرو پیشینه ای سریع از سابقه رانندگی شما و نوع بیمه ای که در اختیار شما قرار می دهد ، انجام می دهد.

وقتی می خواهید ماشین خود را انتخاب کنید ، آماده باشید تا آدرس ، گواهینامه رانندگی ، بیمه نامه ، شماره تلفن معتبر یا آدرس ایمیل و کارت اعتباری خود را نشان دهید. بیشتر آژانس های اجاره ای پول را به عنوان نوعی پرداخت نمی پذیرند زیرا آن ها از کارت اعتباری شما به عنوان ابزاری برای پرداخت برای هرگونه بدهی آسیب رساندن به وسیله نقلیه شما استفاده می کنند.

What causes the acceleration of the car

مزایا اجاره خودرو

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است تصمیم به اجاره ماشین بگیرید. اگرچه معمولاً اینطور شده است که شما فقط نیاز موقت به وسیله نقلیه دارید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید به تعطیلات بروید یا می خواهید ماشین خود را در پارکینگ نگه داری کنید، ممکن است به اجاره اتومبیل فکر کنید. اما اگر هنوز یک اتومبیل اجاره نکرده اید ، در اینجا مزایا اجاره خودرو را می توانید دنبال کنید.

اجاره خودرو می تواند مزایا بسیار زیادی داشته باشد که در این جا به برخی از این مزایا ها اشاره کردیم اگر به دنبال دفتر اجاره ماشین با تجربه بالا هستید این مطلب را دنبال کنید و با اجاره کردن خودرو های لوکس امنیت و شادی را به تجربیات سفری خود اضافه کنید.

1.آزادی حرکت

در حالی که از تعطیلات خود لذت می برید ، نمی خواهید نگران قیمت تاکسی ، برنامه یا توقف اتوبوس باشید. شما فقط می خواهید وقت خود را برای لذت بردن و کشف کردن صرف کنید.

2. پس انداز پول

با کرایه یک ماشین و رزرو هتلی که کمی دورتر از مرکز شهر واقع شده است می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. پولی که پس انداز می کنید قیمت اجاره اتومبیل را جبران می کند ، علاوه بر این شما از آزادی جابجایی و حمل و نقل نیز بهره مند خواهید شد.

3.کیفیت زندگی

هنگام ورود به فرودگاه ، پیدا کردن دفاتر اجاره اتومبیل بسیار آسان است. علاوه بر این ، برخی از شرکت های کم هزینه واقع در خارج از فرودگاه وجود دارند که معمولاً یک اینترنت رایگان برای اتصال دفاترشان به فرودگاه ارائه می دهند. می توانید به جای تاکسی گران قیمت و اتوبوس های ناراحت کننده ( به خصوص اگر ایستگاه اتوبوس از هتل فاصله داشته باشد) از گزینه اجاره اتومبیل در فرودگاه استفاده کنید.

4.آسایش

کرایه اتومبیل آزادی عمل در سفر و امکان بازدید از مکان های دور دست ، مسیرهای پیاده روی یا رستوران هایی با منظره زیبا را به شما می دهد که با گرفتن تاکسی یا اتوبوس امکان دسترسی به آن ها غیرممکن است. این مکان های ویژه معمولاً با اتوبوس قابل دسترسی نیستند. همچنین ، چیزی بهتر از اتومبیل در ایستگاه راه آهن یا فرودگاه منتظر شما نیست. هیچ چیز راحت تر از نیاز نداشتن به حمل چمدان در اتوبوس یا مترو نیست و یا پرداخت هزینه های اضافی تاکسی در فرودگاه !

5.قیمت

به دلیل رقابت بین دفاتر و شرکت های کرایه اتومبیل ، معمولاً قیمت های بسیار خوبی و طیف گسترده ای از اتومبیل ارائه می دهند.

6.توان مالی

اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید و هر روز به اتومبیل احتیاج ندارید ، پس از پرداخت هزینه های بیمه ، پارکینگ ، چک های مکانیکی ، لاستیک و ... خود را معاف کنید حتی برای رفتن به یک سفر عاشقانه خاص یک اتومبیل اجاره کنید و هزینه کمتری از داشتن یک ماشین پرداخت خواهید کرد. حتی اگر به نظر می رسد گران است ، بسیار ارزان تر از داشتن ماشین است.

7.مسافرت کم هزینه

اگر قصد رانندگی بیش از چهار ساعت برای رسیدن به مقصد خود را دارید ، به خصوص اگر با بچه ها سفر می کنید ، ارزش رانندگی با اتومبیل شخصی را ندارد. ترکیب پروازهای کم هزینه و کرایه ماشین در فرودگاه برای شما راحت تر خواهد بود. علاوه بر این، سفر کوتاه تر است. ساعات طولانی رانندگی خطر تصادف را افزایش می دهد و شما را خسته و گرسنه به مقصد می رساند. شما باید وزن چمدان ، توقف، سوخت و حتی هزینه های اتاق هتل را در نظر بگیرید.

ایده های عالی که چرا باید ماشین اجاره کنید ؟

آیا اتومبیل های اتوماتیک را دوست دارید اما جرات خرید یکی از آن ها را ندارید؟ از کرایه اتومبیل اتوماتیک بیشترین استفاده را ببرید تا ببینید که آیا واقعا آن را دوست دارید یا هنوز هم رانندگی با اتومبیل های غیر اتوماتیک را ترجیح می دهید.

کرایه ماشین برای موقعیت های مختلف

بسته به نیاز سفر شما می توانید از بین کراس اوورها ، 4x4 ، مینی ها ، ون های خانوادگی ، مبدل های انتخابی و ... انتخاب کنید.

  • جلسه کاری؟

    در صورت اجاره خودرو می توانید ظاهر خود را شیک و عالی حفظ کنید. خودرو تمیز ، براق و در صورت تمایل ، یک ماشین کلاس بالا به شما ارائه خواهد شد.

  • با دوستان سفر می کنید؟

     اجاره اتومبیل با بیش از 7 صندلی جوابگوی شماست. در صورت اجاره اتومبیل به جای رانندگی دو یا سه ، در مصرف سوخت و لجستیک صرفه جویی خواهید شد. و در حالی که مسافرت می کنید ، به راحتی با دوستان خود بخندید و شوخی کنید.

  • سفر با کودکان؟

     بیشتر شرکت های کرایه اتومبیل اجازه اجاره تا 3 صندلی کودک را می دهند. اگر نمی خواهید هزینه یک مسافرت جاده ای بسیار طولانی را متحمل شوید و ترجیح می دهید با هواپیما یا قطار بروید. صندلی های کودک را فراموش کنید ، اجاره دادن آنها با ماشین بسیار ساده تر است.

Sedan-car

شرکت اجاره خودرو اینسه در تهران از جمله موسسات خدماتی اجاره خودرو محسوب می شود که جهت ارائه خدمات لوکس به مشتری در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد.با توجه به اینکه تهران از جمله بزرگترین شهرهای دنیاست این پتانسیل را دارد که جهت پوشش دهی همه مناطق آن بیشتر کار کرد . البته نکته حائز اهمیت در اجاره خودرو در تهران این است که امکان تردد در هر جایی را فراهم کنند و در واقع اجاره خودرو اینسه این امکان را باید برای مشتریان خود فراهم سازد که صد البته این وظیفه را به نحو احسن انجام خواهد داد.

  در این موسسه تمرکز ما بر روی خدمات ارائه شده با استفاده از ناوگان با کیفیت و به روز می باشد. شاید شما در فکر برنامه ریزی داشتن یک تعطیلات رویایی با خانواده خود هستید و یا به دلیل نوع بیزینس خود در حال حاضر نیاز به یک خودرو لوکس دارید، ما با سرویس های لوکس اجاره خودرو خود در کنار شما هستیم. با توجه به فلسفه این موسسه که تمرکز آن بر روی ارائه خدمات لوکس به مشتریان می باشد خدماتی مانند ارائه صندلی کودک بر روی برخی از خودروها جهت رفاه و ایمنی فرزند خردسال شما، ارائه زنجیر چرخ برای فصول سرما جهت حفظ ایمنی و سلامت شما و سایر خدمات لوکس به مشتریان ارائه داده می شود.

 تمامی خدمات مربوط به تعویض روغن و شستشو و سایر خدمات قبل از ارائه توسط پرسنل انجام شده و خودرو سپس به شما تحویل داده می شود، برای تحویل گرفتن خودرو نگران ترافیک نباشید، خودرو توسط پرسنل آموزش دیده در محلی که مورد نظر شماست به شما تحویل داده خواهد شد. در تمام مدتی که خودرو در اختیار شما می باشد پرسنل ما به صورت ۲۴ ساعته در کنار شما هستند، اگر خودرو برای چندین ماه در اختیار شما می باشد نیازی نیست که نگران تعویض روغن و یا خرابی قطعات مصرفی آن باشید تنها کافی است با شرکت تماس گرفته، پرسنل ما نسبت به انجام تمام امور ظرف چند ساعت اقدام نموده و مجدد خودرو را در اختیار شما قرار می دهند، اگر مدت زمان این فرآیند بیشتر از یک روز باشد نگران نباشید ما یک خودرو دیگر تا زمان اتمام فرآیند در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تمام تلاش ما فراهم آوردن شرایط زندگی بهتر برای شماست، هفت روز هفته به صورت ۲۴ ساعته ما در کنار شماهستیم .این امکانات باعث شده با مشتریان خاص و شرکت‌ها و اداره‌های دولتی همکاری بسیار زیادی داشته باشیم. افتخار بزرگی است که توانسته‌ایم با ارزان‌ترین نرخ و بهترین خدمات با اجاره خودروهای داخلی و خارجی روز دنیا مشتریان بسیار زیادی را جذب شرکت و به‌صورت دائمی با آ‌ن‌ها همکاری کنیم.

 

https://insehrentalcar.com/