۰ نفر

نگاهی به رنو اسپیس۲۰۲۰ +تصاویر

۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۱۷
کد خبر: 398087
نگاهی به رنو اسپیس۲۰۲۰ +تصاویر

شرکت فرانسوی رنو به تازگی از خودروی اسپیس مدل ۲۰۲۰ خود رونمایی کرده است که امکانات و قابلیت‌های جدیدی را برای مشتریانش به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بعد از انتشار خبر رونمایی رسمی شرکت خودروسازی رنو فرانسه از فیس لیفت جدید خودروی اپیس مدل ۲۰۲۰، حالا گزارش ها حاکیست که این محصول از بهار سال آینده میلادی روانه بازارهای اروپایی خواهد شد و با امکانات و قابلیت های جدید این خودروی پرچمدار انتظار می رود که قادر خواهد بود نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان را به سمت و سوی خود جلب کند.

از  جمله تغییر و تحولات ظاهری این خودرو می توان به چراغ‌های جلوی ماتریکس LED، چراغ‌های عقب بازطراحی شده، رینگ‌های جدید، سپر عقب متفاوت و نمای جلوی جدید برای مدل پرچم‌دار Initiale Paris اشاره کرد.

بر اساس گزارش وب سایت carscoops، همچنین طراحی کابین داخلی این محصول از ویژگی های جدید و جذابی برخوردار شده است. به عنوان مثال، کنسول مرکزی این فیس لیفت نسبت به نسل قبلی آن بهبودهای زیادی پیدا کرده و در میان آن فضای ذخیره جدیدی تعبیه شده است که دو نگهدارنده فنجان و یک جفت درگاه USB در آن به چشم می خورد. سرنشینان این خودروی جدید به منظور بهره مندی از خدمات سرگرمی قادر خواهند بود از جدیدترین اینترفیس easy connect بهره ببرند. یک صفحه نمایش ۹.۳ اینچی نیز که مبتنی بر پلتفرم apple carplay و android auto است، به آنها امکان تماشای فیلم و سایر محتوای گرافیکی و تصویری را می دهد. آمپرهای دیجیتال ۱۰.۲ اینچی با ناوبری سه بعدی نیز یکی دیگر از تجهیزات جدید در کابین داخلی این محصول به شمار می رود.

از دیگر امکانات این پرچمدار می توان از صندلی‌های قابل تنظیم در ۱۰ جهت با عملکرد گرم و سرد شونده و شیشه‌های جانبی لمینیت نام برد.

همه نسخه‌های این خودروی پنج و هفت نفره به طور استاندارد از یک سقف شیشه ای بزرگ و پانوراما بهره می‌برند که به سرنشینان خودرو امکان لذت بردن از محیط پیرامون را به طور ۳۶۰ درجه خواهد داد.

فیس لیفت رنو اسپیس مدل ۲۰۲۰ با سه پیشرانه عرضه می شود که یکی از آنها چهارسیلندر توربو ۱.۸ لیتری است و توان تولید ۲۲۲ اسب بخار قدرت را خواهد داشت و در کنار  گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه خودرو قوای محرکه و سیتسم انتقال خودرو را تشکیل می دهد. این محصول همچنین دو پیشرانه دو لیتری دیزلی با قدرت ۱۵۸ و ۱۹۷ اسب بخار نیز دارد که به یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه متصل است.

از دیگر بهبودهای اصلی این خودرو می توان به تجهیزات ایمنی آن همچون سیستم نیمه‌خودکار با قابلیت عملکرد بین سرعت‌ صفر تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت، کروز کنترل هوشمند، دستیار پارک، هشدار ترافیک عقب و ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

در زیر تصاویری از خودروی رنو اسپیس مدل ۲۰۲۰ آمده است: