۰ نفر

مدیرعامل بهمن دیزل در مراسم رونمایى از محصولات شیلر:

ظرفیت تولید ٢٥هزار دستگاه خودروى تجارى توسط بهمن دیزل/ در گروه بهمن به دنبال سفته بازى نیستیم

۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
کد خبر: 382220
ظرفیت تولید ٢٥هزار دستگاه خودروى تجارى توسط بهمن دیزل/ در گروه بهمن به دنبال سفته بازى نیستیم

مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به تولید ١٢هزار خودروى تجارى در سال گذشته گفت: این درحالیست که بهمن دیزل توان تولید ٢٥هزار خودروى تجارى را دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، مرتضى شفیعى امروز در مراسم رونمایى از شیلر درباره اقدامات انجام شده در شرکت بهمن دیزل بیان کرد: ایجاد انسجام در واحد خرید و خدمات پس از فروش، راه اندازى واحد تامین و استانداردسازى زنجیره تامین از مهم ترین اقدامات این شرکت است.

وى افزود: پس از خصوصى سازى گروه بهمن، اصلاح ساختار با هدف افزایش بهره ورى انجام و سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت منسجم شد.

شفیعى همچنین به تحریم ها اشاره کرد و گفت: سال گذشته ١٢هزار خودروى تجارى تولید شده درحالیکه گروه بهمن توانایى تولید ٢٥هزار خودرو را دارد، همچنین اگر تحریم ها حاکم نبود توان تولید ١٠٠هزار دستگاه خودرو نیز داشتیم.

مدیرعامل بهمن دیزل کسب بهترین سهم بازار را اولویت این شرکت دانست و اظهار کرد: هدف ما کسب بالاترین سهم بازار بود که به دست آوردیم، همچنین تولید و عرضه ایسوزو به عنوان مناسب ترین و بهترین خودروى تجارى باعث شد تا بیش از ٨٤هزار خودرو در ناوگان تجارى و بارى به بهمن موتور تعلق داشته باشد.

شفیعى در پایان به سودده بودن سهام بهمن دیزل در مقایسه با سایر خودروسازى ها اشاره کرد و گفت: هدف اصلى ما تولید است و ما در بهمن موتور به دنبال سفته بازى نیستیم و این گروه خودروسازى همیشه به دنبال کنترل قیمت و جلوگیرى از رشد کاذب قیمت بوده است.