۰ نفر

مشاور مدیرعامل سایپا:

قیمت کارخانه و بازار خودرو یکسان می‌شود

۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۲۲
کد خبر: 376580
قیمت کارخانه و بازار خودرو یکسان می‌شود

مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا موفق شده است تا با افزایش تولید، عرضه خودرو به بازار را افزایش داده و ضمن پاسخگوئی به تقاضای بازار، تعداد تعهدات معوق خود را نیز کاهش دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالله بابایی با بیان اینکه روند افزایش عرضه محصولات سایپا به بازار افزایشی بوده و این سیر صعودی ادامه نیز خواهد داشت، افزود: کاهش قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد در ماه های گذشته نتیجه تلاش مدیران و کارکنان این گروه خودروسازی در افزایش تولید و عرضه محصولات بوده و ادامه نیز خواهد داشت.

بابائی به اقدامات ثمربخشی که در کشور برای افزایش عمق ساخت داخل محصولات داخلی نیز اشاره کرد و گفت: التهاب ناشی از محدودیت های بین المللی با حرکت همسو و هماهنگ مجموعه های مرتبط داخلی در جهت بومی سازی قطعات خودرو کنترل و مدیریت شد و ادامه این روند به پویائی بیشتر صنعت خودرو منتهی خواهد شد.

مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان گفت: در صورت حمایت از صنعت خودرو به ویژه در تامین ارز مورد نیاز این صنعت، می توان امیدوار بود رونق تولید بیش از پیش در این صنعت استراتژیک محقق شود و با افزایش عرضه، به زودی شاهد خواهیم بود که تفاوت قیمت کارخانه خودروها با بازار آزاد به طور کامل از بین رفته و قیمت ها یکسان شود.