۰ نفر

راهنمایی خرید بی ام و 528i، هر آنچه باید در مورد پرفروش‌ترین بی ام و ایران بدانید

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۲۸
کد خبر: 351510
راهنمایی خرید بی ام و 528i، هر آنچه باید در مورد پرفروش‌ترین بی ام و ایران بدانید

دارنده آمار پرفروش‌ترین سری بی ام و جهان، محبوب‌ترین خودروهای آلمان در سال 2014 و البته پرفروش‌ترین سری خودروهای لوکس در ایران؛ این‌ها تنها تعدادی از عناوین بی ام و سری 5 نسل 6 است. در این موفقیت‌های پیاپی بی ام و 528i نقش اساسی داشته است. به‌خصوص در ایران سری 5 نسل 6 که از سال 2013 تا 2016 وارد شد را بسیاری از افراد با بی ام و 528i می‌شناسند.

درواقع اگر به دنبال خرید یک سدان لوکس با موتور قوی و بازار فروش فوق‌العاده خوب در ایران هستید، مناسب‌ترین گزینه برای شما خرید بی ام و 528i خواهد بود. خودرویی لوکس و زیبا درعین‌حال سریع که توانست برای اولین بار گوی رقابت را از مرسدس بنزهای کلاس e در ایران برباید. اگر توان مالی و قصد خرید بی ام و 528i را در ایران دارید باید خود را انسان خوش‌شانسی بدانید. در این مقاله ما به شما کمک خواهیم کرد که بیشتر با این خودرو فوق‌العاده آشنا شوید و با دید بازتری به بازار خرید و فروش بی ام و 528i در ایران مراجعه کنید.

عع

مشخصات فنی بی ام و 528i

یکی از مهم‌ترین دلایل پرطرفدار بودن بی ام و 528i در ایران و سراسر جهان قوای فنی آن است. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ 2 لیتری مجهز شده است. عملکرد این موتور در سطح بسیار خوبی است و توان خروجی آن 245 اسب بخار است. این در حالی است که مرسدس بنز e250 با حجم موتور بیشتر توان کمتری تولید می‌کند. گیربکس بی ام و 528i از نوع 8 سرعته اتوماتیک است که عملکرد تحسین‌برانگیزی دارد. نتیجه این ترکیب فنی فوق‌العاده حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت و شتاب 6.2 ثانیه است. به‌این‌ترتیب بی ام و 528i را باید سریع‌ترین خودرو این دسته در ایران بنامیم. در نتیجه عملکرد بهینه موتور این خودرو، مصرف سوخت بی ام و 528i تنها 6.5 لیتر در 100 کیلومتر است.

ععع

طراحی داخلی و خارجی بی ام و 528i

بی ام و در طراحی سری 5 همواره از سری 7 فوق لوکس الهام می‌گیرد که سبب شده است که همواره خودروهای سری 5 جزو زیباترین خودروهای دسته خود باشند. بی ام و 528i نیز به‌عنوان یکی از اعضای سری 5 دارای طراحی خشن و جذابی است که مطمئناً توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می‌کند. کیفیت ساخت این خودرو نیز جزو استانداردهای این دسته است. در درون اتاق بی ام و 528i، علاوه بر لوکس بودن متریال استفاده‌شده، همه‌چیز برای راحتی سرنشینان طراحی‌شده است. چرم داکوتا، تریم چوب یا آلومینیوم و استفاده از بهترین متریال برای ساخت فرمان، دنده و داشبورد نشان‌دهنده سطح بالایی از لوکس بودن بی ام و 528i است.

عععع

سطح امکانات و آپشن های بی ام و 528i

خرید بی ام و 528i حتی در نسخه استاندارد و پایه خود نیز لیست بلند بالایی از امکانات رفاهی و تجهیزات کمکی را ارائه می‌کند؛ اما اگر می‌خواهید سطح جدیدی از لوکس بودن را تجربه کنید می‌توانید به سراغ مدل‌های فول آپشن این خودرو بروید. در این صورت تقریباً هیچ آپشن اضافه‌ای وجود ندارد که در بی ام و 528i یافت نشود. اگر ظاهر اسپرت را بیشتر می‌پسندید گزینه کیت M بی ام و پیش روی شما است که حالتی خشن‌تر و تهاجمی‌تر به خودروی شما خواهد داد. امکانات امنیتی نیز در بالاتری سطح قرار دارد و تعداد زیادی سیستم هشداردهنده و پیشگیری روی بی ام و 528i نصب‌شده است. درمجموع باید گفت با خرید این خودرو از بابت امکانات و آپشن ها هیچ کمبودی نخواهید داشت.

پشتیبانی و هزینه نگهداری بی ام و 528i

بی ام و 528i مانند سایر خودروهای لوکس در ایران هزینه نگهداری بسیار بیشتری نسبت به خودروهای معمولی دارد؛ اما به دلیل واردات گسترده برای این خودرو شرایط بی ام و 528i در مقابل رقبا بسیار بهتر است. علاوه بر این احتمالاً برای پیدا کردن قطعات یدکی و تعمیر این خودرو با توجه به وجود تعمیرگاه‌های اختصاصی دغدغه کمتری نسب به مرسدس بنز خواهید داشت.

قیمت و ارزش خرید بی ام و 528i در مقابل رقبا

اگر به آگهی‌های خرید و فروش بی ام و 528i در سایت دیوار سری بزنید متوجه خواهید شد که این خودرو ازلحاظ قیمتی نسبت به گذشته رشد زیادی داشته است. در حال حاضر قیمت بی ام و 528i در محدوده 800 تا 1 میلیارد و 200 میلیون تومان قرارگرفته است. این در حالی است که هم در زمان عرضه و هم در حال حاضر قیمت مرسدس بنز کلاس E به‌عنوان دیگر رقبای حاضر در این دسته، از بی ام و 528i بیشتر است. به همین دلیل با اینکه قیمت بی ام و 528i نجومی است اما ارزش خرید آن در این دسته نسبت به سایر گزینه‌ها بیشتر است.

 

منبع : ویرلن