۰ نفر

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا:

مگاموتور نقش مهمی در تولید محصولات آینده سایپا دارد

۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۴۱
کد خبر: 319996
مگاموتور نقش مهمی در تولید محصولات آینده سایپا دارد

دو شرکت مگاموتور و تحقیقات نوآوری سایپا نقش مهمی در تولید محصولات گروه سایپا دارند و بر همین اساس گروه سایپا برنامه های مشخص و منسجمی برای تولید محصولات جدید با فن آوری روز دنیا در دستور کار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مراسم تودیع و معارفه جمشید حیدرکندری مدیر عامل پیشین شرکت مگاموتور و بهروز غفاری مدیرعامل جدید این شرکت با حضور محمدرضا سروش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.
در این مراسم دکتر سروش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس کندری افزود: شرکت مگاموتور جزء شرکت های پیشرو و ارزشمند گروه سایپا است.
مدیرعامل گروه سایپا خاطر نشان کرد: شرکت مگاموتور از پتانسیل و توان داخلی خوبی برای تولید محصولات برخوردار است و لازم است با تلاش و همکاری بیشتر زمینه را برای تولید قوای محرکه در راستای افزایش تولید نهایی در سایر شرکت های گروه فراهم کرد.
وی تاکید کرد: شرکت مگاموتور باید با استراتژی همکاری با شرکت های مادر و صاحب نام تولید کننده و فروشنده مواد اولیه، هزینه تولید را کاهش و کیفیت را افزایش دهد و همچنین با جلب اعتماد و جذب سرمایه گذاران داخلی در حوزه موتور و گیربکس بستر لازم برای توسعه زیر ساخت در این مجموعه مهم فراهم شود.
مدیرعامل گروه سایپا افزود: در شرایط کنونی باید تهدید را به فرصت تبدیل کرد که در این مسیر همدلی، تلاش جمعی و استفاده درست از پتانسیل های داخلی لازم است، به نحوی که با شناسایی تولیدکنندگان توانمند داخلی و همکاری با آنها شرایط اشتغال و رونق اقتصادی در کشور را بهبود بخشیم.
وی شفافیت و نظارت دقیق در فرایند تامین را مهم دانست و افزود: باید با ساماندهی و ایجاد ابزار کنترلی، خطای انسانی را کاهش دهیم و با تمرکز در تولید در راستای اهداف سازمان گام برداریم و حاشیه های سازمان را کاهش دهیم.
سروش اظهار کرد: نیاز است شرکت مگاموتور با نگاه به آینده و مطابق با استانداردهای زیست محیطی برای تولید محصولات با شرایط خاص برنامه داشته باشد و همچنین شرایط کسب و کار را در مسیر زمان پیش برده و مطابق با محصولات شرکت های گروه در زمینه تولید قوای محرکه اقدام لازم را انجام دهد.
وی یادآور شد: دو شرکت مگاموتور و تحقیقات نوآوری سایپا نقش مهمی در تولید محصولات جدید گروه سایپا دارند و بر همین اساس گروه سایپا برنامه های مشخص و منسجمی برای تولید محصولات جدید با فن آوری روز دنیا در دستور کار دارد.
مدیر عامل گروه سایپا گفت: برای رسیدن به جایگاه واقعی سایپا و شرایط مطلوب باید همه همکاران طبق برنامه های اعلام شده به صورت منسجم با یک هدف مشترک در راستای موفقیت سازمان گام بردارند که مطمئنا با کار تیمی و احساس مسئولیت بیشتر در قبال ذی نفعان و سهامداران، شرکت سایپا به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

 سروش در این مراسم از زحمات حیدرکندری مدیرعامل پیشین شرکت مگاموتور که سال ها در عرصه صنعت با خوش نامی و توان بالا کار کرده، تقدیر و تشکر و همچنین برای آقای بهروز غفاری مدیرعامل جدید مگاموتور که سال ها در زمینه تولید و قطعات فعالیت داشته اند آرزوی موفقیت و سربلندی کرد. 
گفتنی است کندری مدیرعامل پیشین شرکت مگاموتور بر اساس اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان با گروه سایپا قطع همکاری کرد.