۰ نفر

میتسوبیشی بر تداوم همکاری با رنو نیسان آلیانس تاکید کرد

۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۰۹
کد خبر: 317883
میتسوبیشی بر تداوم همکاری با رنو نیسان آلیانس تاکید کرد

میتسوبیشی بر تداوم همکاری‌های چندجانبه میان خود و شرکت رنو نیسان آلیانس، تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، میتسوهیکو یاماشیتا، معاون ارشد مدیرعامل شرکت خودروسازی میتسوبیشی امروز ـ سه شنبه ـ خاطرنشان کرد که دوره آنکه شرکت‌های خودروسازی هر یک به صورت جداگانه و مجزا به توسعه تکنولوژی‌های مختص به خود بپردازند، به سر آمده است و دوره جدید به شرکت‌های آلیانس و همکاری‌های چندجانبه در صنایع خودروسازی تعلق دارد.

شرکت رنو نیسان آلیانس اخیرا با رسوایی فساد مالی کارلوس گون، مدیرعامل این شرکت مواجه شده و با مشکلات و تبعات منفی آن دست و پنجه نرم می‌کند و تحت تاثیر سقوط ارزش سهام آن، زمزمه‌هایی مبنی بر فروپاشی این شرکت در رسانه‌های بسیاری به گوش می‌خورد.

بر اساس گزارشی که رویترز منتشر کرده است، تقریبا یک هفته پیش بود که تلویزیون ملی ژاپن اعلام کرد مقامات قضایی مربوطه در ژاپن، کارلوس گون را به اتهام عدم اعلام بخش زیادی از درآمد خود و فرار مالیاتی دستگیر کرده و تحویل پلیس این کشور دادند.

شرکت‌های نیسان موتورز و میتسوبیشی نیز به تبع این خبر اعلام کردند که وی را تحت‌تاثیر بازداشت و فساد مالی و فرار مالیاتی از سمت مدیریت در شرکت‌های خود اخراج و عزل کرده‌اند.

یاماشیتا در جریان رویدادی در میتسوبیشی در مصاحبه با گزارشگران در اوکازاکی ژاپن این سخنان را خاطرنشان و بر لزوم تداوم این همکاری‌ها تاکید کرد.