۰ نفر

قیمت جدید جک S3 اعلام شد

۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۵۰
کد خبر: 316323
قیمت جدید جک S3 اعلام شد

شرکت کرمان موتور به عنوان شریک تجاری جک در ایران، قیمت جدید جک S3 را به صورت رسمی اعلام نمود. این شرکت بهای این کراس اوور چینی را در سری تحویل های جدید ۱۵۹ میلیون تومان اعلام کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، پیش از این کرمان موتور جک S3 را با قیمت ۱۰۵ میلیون تومان در اختیار مشتریان می گذاشت. اما با توجه به تغییر بهای ارز برای خودروسازان و از طرفی مشکلات پیش آمده که باعث افزایش مخارج تولید شده است، در اقدام نخست این شرکت کوچکترین کراس اوور آن افزایش قیمت را تجربه کرده است.

ک S3 از موتور ۱۶۰۰ سی سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو۵ بهره می برد. این کراس اور شهری مجهز به گیربکس CVT و سیستم فرمان برقی EPS است. از دیگر تجیهزات این خودرو می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، کنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سیستم کنترل پایداری ESC، ترمز کمکی هیدورلیک HBA، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC، سنسور پارک عقب، سانروف، Daylight، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو با توجه به نور محیط، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی چرمی، سیستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و ۶ بلندگو اشاره کرد.