۰ نفر

بخشنامه جدید سایپا برای مشتریان تندر ۹۰ و ساندرو

۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴
کد خبر: 314071
بخشنامه جدید سایپا برای مشتریان تندر ۹۰ و ساندرو

خودروسازی سایپا با توجه به مشکلات پیش رو برای تولید محصولات رنو در پارس خودرو، طی اطلاعیه‌ای محصولات قابل تحویل به جای ساندرو، ساندرو استپ وی، تندر۹۰ و پارس تندر را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، این طرح تبدیل در صورت تمایل مشتریان منتظر خودروهای رنو انجام می شود و این افراد می توانند با نپذیرفتن این شرایط، منتظر اطلاعیه های بعدی و یا تحویل خودروهای ثبت نامی بمانند.

در این اطلاعیه آمده است:

 ۱- تکلیف مشتریان منتظر برای تحویل خودروهای رنو

اگر مشتریان بخواهند خودروهای رنو و آنچه که ثبت نام کرده اند را تحویل بگیرند، می توانند تا زمان تحویل از سود ۲۷ درصد که شامل ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود تاخیر است، بهره‌مند شوند. اما قیمت خودرو طبق قرارداد بر اساس بهای رسمی در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

 ۲- به جای خودروهای ثبت‌نامی، پراید، تیبا و ساینا تحویل بگیرید

آن دسته از مشتریانی که ساندرو و یا ساندرو استپ وی ثبت نام کرده‌اند ، می توانند به جای این خودروهای رنو، دو دستگاه خودرو از سبد اعلامی انتخاب کنند. یک دستگاه خانواده X100 (پراید ۱۳۱ و یا پراید وانت ۱۵۱) و یک دستگاه خانواده ی X200 (تیبا و یا تیبا۲ و یا ساینا) که یکی از آن ها را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد و یک دستگاه دیگر را در آذر ۱۳۹۸ با بهای رسمی روز تحویل بگیرند.

مشتریانی که رنو تندر۹۰ و یا پارس تندر ثبت نام کرده اند می‌توانند  تنها یک دستگاه خودرو از خانواده ی X100 و یا X200 انتخاب کنند و سایپا هم آن را در بهمن ۱۳۹۷ بر مبنای قیمت زمان تحویل محصول رنو طبق قرارداد تحویل می دهد.

 ۳- با درصد سود بیشتر انصراف دهید

 اگر تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۷ انصراف دهید، به ودیعه ی شما ۳۶ درصد سود تعلق می گیرد. اگر هم انصراف بعد از آغاز آذر ماه باشد، این سود ۳۰ درصد محاسبه می شود.

08