۰ نفر

توزیع ۲۰هزار حلقه لاستیک سنگین به بازار تا آخر هفته

۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۶
کد خبر: 304812
توزیع ۲۰هزار حلقه لاستیک سنگین به بازار تا آخر هفته

بر اساس اعلام گمرک، تعداد ۲۰ هزار حلقه انواع لاستیک خودروهای سنگین به گمرک شهید رجایی اظهار شده که پیش بینی می شود تا آخر این هفته، بارگیری و جهت توزیع به بازار عرضه شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، با کاهش تعرفه واردات لاستیک خودروهای سنگین از ۲۶ درصد به ۵ درصد از سوی هیات وزیران تمامی واردکنندگان لاستیک به گمرکات مراجعه و در حال ترخیص کالاهای خود هستند تا در سریع ترین زمان ممکن این کالاها در کشور توزیع شود.

 بر این اساس، روز گذشته ۵۰۰۰ حلقه لاستیک از گمرک شهید رجایی بندر عباس بارگیری شد و امروز نیز ۵۰۰۰ حلقه لاستیک خودروهای سنگین ترخیص و بارگیری می شود.

علاوه بر ۱۰ هزار حلقه، بر اساس اطلاعات سامانه جامع گمرکی که رصد اطلاعات تجارت خارجی را به لحظه فراهم کرده که تعداد ۲۰ هزار حلقه دیگر انواع لاستیک خودروهای سنگین نیز به گمرک شهیدرجایی بندر عباس اظهار شده است که در مرحله اخذ مجوز استاندارد و پرداخت حقوق ورودی است و پیش بینی می شود تا آخر این هفته بارگیری و جهت توزیع به بازار عرضه شود.

به گفته مسئولان گمرک شهیدرجایی بندرعباس، محموله‌های لاستیک سبک و سنگین که ترخیص می شوند همگی از ارز دولتی استفاده کرده اند.