۰ نفر

آریزو 6، مفهوم جدید طراحی از زبان چری

۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۹
کد خبر: 291849
آریزو 6، مفهوم جدید طراحی از زبان چری

سدان زیبا و پر ابهت آریزو6 را باید زبان جدید طراحی چری نامید ، زبان طراحی پویا که در حال رسیدن به نقطه تکامل میباشد ، باید پذیرفت که شرکت های معتبر چینی با سرمایه گذاری کلان در بخش طراحی به خوبی توانسته اند خودروهایی زیبا و کامل را طراحی و روانه بازار نمایند.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت چری با بهره گیری از معروف ترین طراحان نامی جهان ،  که تجربه همکاری در برندهای معتبر اروپایی را داشته اند توانسته است در مدت زمانی کوتاه ، تجربیات ارزشمندی در زمینه طراحی، مهندسی و کیفیت را کسب نماید.

شرکت چری اینبار با طراحی آریزو6 خود را وارد مرحله جدید طراحی نموده است ، طراحی پخته و کامل که کاملا از المانهای روز پیروی میکند.

نمای خارجی آریزو6  بسیار شبیه به طرح های مدرن و پخته المانی و ایتالیایی میباشد ، در اولین نگاه ناخودآگاه شما احساس روبرو شدن با یک سدان مغرور اروپایی را دارید.

نمای جلو با داشتن خطوط کمی شلوغ، حس یک خودروی بسیار مدرن و ساختار شکن را میدهد و تا حدودی شما را به یاد خودروهای  مفهومی میاندازد. چراغهای کشیده جلو حس یک طراحی تهاجمی و چر ابهت را به شما میدهد.

در نمای جانبی شما ، مشابه سدانهای اروپایی ،شاهد یک طراحی ساده اما پخته خواهید بود ، و در نهایت در نمای پشتی ، طراحی پخته و اصیل را شاهدیم ، به طور کلی ، آریزو6 سبک و سیاق سدانهای آلمانی را دارا میباشد ، طراحی استخوان دار و ماندگار که برای یک سدان چینی تا سالهای سال ماندگار و زیبا خواهد بود.

اما نقطه قوت این خودرو را میتوان طراحی داخلی آن دانست ، با باز کردن درب های آریزو6 شما با فضایی فراتر از سایر محصولات چینی و مدرن تر از بسیاری رقبای مطرح بازار روبرو میشوید ، آریزو6 سبک جدیدی را به شما نشان میدهد ، طرح کلی بسیار شبیه استایل آئودی میباشد که سمبل اصالت در کنار مدرن بودن بوده و به خوبی این توازن را برقرار نموده ، جنس داشبورد از پلاستیک نرم و پوشش مشابه چرم سفید است که تا حدودی کابین فوق لوکس رنجرور را تداعی میکند ،دریچه های هوا کاملا مشابه آئودی میباشد که سبکی خاص و جذاب را ارائه میکند. داخل کابین اریزو6 از مجموعه بهترین کابین ها الگو گرفته شده و با سبکی خاص ترکیب گردیده.

چری آریزو 6

طراحی صندلی ها کاملا ارگونومیک بوده و از متریال با کیفیت استفاده شده که قطغا برای خانواده ها در سفر، راحت و لذت بخش خواهد بود .

در مجموع آریزو6 را میتوان پاسخ قاطع و محکم چری به رقبای کره ایی ، ژاپنی و اروپایی نامید  تا بتواند سمبلی باشد برای جهش بزرگ صنایع خودروسازی کشور چین..