۰ نفر

هر آنچه باید در مورد خودروهای داخلی بازار بدانید

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۱۸
کد خبر: 269414
هر آنچه باید در مورد خودروهای داخلی بازار بدانید

وبسایت خودروبانک جزو قدیمی‌ترین وبسایت‌های تخصصی خودرو است که در چند سال اخیر تبدیل به پرمخاطب‌ترین وبسایت خودرویی کشور شده است.

خودروبانک اعتبار و معروفیت خود را به دلیل ساخت فیلم‌های تست و بررسی خودرو بدست آورده و در دو جشنواره وب ایران توانسته عنوان بهترین وبسایت خودرویی کشور را به خود اختصاص دهد. خلاقیتی که توسط این سایت به ایران راه پیدا کرد و این سایت به صورت حرفه‌ای فیلم‌های کوتاه تست و بررسی خودروهای داخلی را تولید می‌کند. در یک فیلم اقدام به بررسی هر خودرو موجود در بازار ایران می‌شود و هر ماشین با رقیب مستقیم خود مقایسه شده و نقاط قوت و ضعف آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. قیمت خودرو نیز در این فیلم‌ها اعلام می‌شود و با توجه به قیمت و شرایط موتور و آپشن‌ها، مقایسه‌ای اجمالی بین هر خودرو و دیگر رقبای داخلی آن صورت می‌گیرد. این فیلم باعث می‌شود تا مخاطب بتواند به راحتی در یک زمان کوتاه به صورت کامل با نقاط قوت و ضعف هر خودرو آشنا شود و بتواند مقایسه هر ماشین را با دیگر رقبایش ببیند.

چچ

معمولاً هر خودروی بازار این روزها به یک لیست بلند بالایی از آپشن‌های متفاوت مجهز شده‌اند و تشخیص و متوجه شدن کاربرد هر یک از آن‌ها کار ساده‌ای نیست. پیشرانه‌های مختلفی که در بازار عرضه می‌شوند نیز عملکرد متفاوتی دارند و گیربکس‌هایی که هر کدام اسم‌های مختلفی دارند اما سازگاری آن‌ها با پیشرانه و اینکه آیا کدام یک برای مشتری انتخابی مناسب‌تر است داستانی طولانی و پیچیده است. همچنین قیمت ماشین نیز با توجه به نوع پیشرانه و تجهیزاتی که روی آن نصب شده کاملاً متغیر خواهد بود و در هر رنج قیمت رقبای مختلف نیز در مقابل آن قرار خواهند گرفت. در خودروبانک می‌توانید به صورت بسیار ساده جواب همه این سوالات را در فیلم‌ها و مقاله‌های موجود برای هر خودرو بیابید و با زبان ساده به نقاط قوت و ضعف هر خودرو پی ببرید.

جگجحخ

در خودروبانک می‌توانید اطلاعات کامل هر خودرو را مشاهده کنید و عکس‌های کاملی از آن و همچنین یک لیست کامل مشخصات فنی را یک جا ببینید. جدیدترین اخبار دنیای خودرو از دیگر قسمت‌های این وبسایت است و مقاله‌های کاملی برای تست و بررسی خودروهای بازار روی وبسایت خودروبانک روزانه منتشر می‌شود. در خودروبانک همچنین از خودروهایی که تا چند ماه آینده وارد بازار کشور می‌شوند، اطلاع پیدا خواهید کرد و متوجه می‌شوید که آیا ارزش صبر کردن برای ورود یک خودروی بهتر به بازار وجود دارد یا خیر.

ححخ

به عنوان نمونه خودروبانک اقدام به تهیه فیلم تست و بررسی خودروهای جدید بازار از جمله تویوتا CHR، بسترن B30 و یا هاوال H2 کرده که بعضی از آنها همزمان با تحویل اولین سری این خودروها به بازار روی سایت قرار گرفته تا مشتریان علاقمند بتوانند در بدو ورود آنها به صورت کامل با این محصولات جدید بازار آشنا شوند.