۰ نفر

شناسنامه‌دار کردن قطعات خودرو برای مقابله با سرقت

۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵
کد خبر: 162813
شناسنامه‌دار کردن قطعات خودرو برای مقابله با سرقت

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ارتقاء احساس امنیت دستاورد مبارزه با جرایم و متخلفان است ، گفت: مبارزه با قاچاق و سرقت از اولویت های ناجا است و نیروی انتظامی در این راستا سیاست های راهبردی را دنبال و اجرایی می کند.

سردار حسین اشتری در نشست با وزیر صنعت و معدن و تجارت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مبارزه جدی با پدیده قاچاق، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است، چرا که قاچاق به بدنه اقتصادی کشور صدمات جبران‌ناپذیری وارد می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: عزم و اراده مبارزه با قاچاق در نیروی انتظامی وجود دارد اما در این مسیر مشکلاتی است که باید مرتفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: در فرایند مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان باید خلاء های موجود احصاء و برخی موانع قضائی نیز مرتفع شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق نیازمند عزم همگانی است، خاطر نشان کرد: تعامل نیروی انتظامی، وزارت صنعت و همچنین اصناف نقش موثری در هماهنگی بین بخشی و مبارزه با قاچاق دارد.

سردار اشتری، مبارزه و کاهش سرقت را نیز از برنامه های اولویت‌دار نیروی انتظامی معرفی و بیان کرد: در راستای کاهش سرقت، نیروی انتظامی سیاست ها و برنامه هایی را دنبال می کند، اجرای طرح شناسنامه دار کردن قطعات خودرو و یا وسایل دیگر یکی از این طرح ها است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی کشور تأکید کرد: کاهش جرایم به ارتقای احساس امنیت در جامعه منتج می شود و در راستای تقویت امنیت، نیروی انتظامی با استفاده از تمام توان و ظرفیت ورود می کند.